Pozycjonowanie stron internetowych – Woobox z Lublina!

Pierwszym i jednym z głównych powodów, dla których warto zlecić pozycjonowanie stron specjalistom z Lublina, jest nasza skuteczność w działaniach SEO. Przede wszystkim zatrudniamy ekspertów z różnych szeroko pojętych dziedzin digital marketingu. Jesteśmy na bieżąco z najnowszymi trendami i zmianami jakie wprowadza wyszukiwarka Google przy indeksowaniu witryn.

woobox

/ 5.

Skuteczne pozycjonowanie stron!

Bardzo często klienci próbują samodzielnie optymalizować i pozycjonować strony internetowe. Przeważnie kończy się to niezbyt dobrymi rezultatami lub ich brakiem. Zadanie optymalizacji i pozycjonownia stron www warto powierzyć profesjonalnej agencji SEO WooBox i jej specjalistom. 

Skuteczność

Zwiększamy widoczność w wyszukiwarce wykorzystując własne doświadczenie biznesowe.

Korzyści

Wyższe pozycje nad bezpośrednimi konkurentami w danej branży tematycznej.

Bezpieczeństwo

Dbamy o stronę internetową podczas pozycjonowania. Czuwamy nad wszystkim za Ciebie.

Prowadzisz biznes bez firmy zajmującej się pozycjonowaniem stron internetowych??

N

Po prostu dużo skuteczniejsze pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach.

W Woobox mamy dużo większe możliwości pozycjonowania stron internetowych. Przede wszystkim używamy bardzo drogich narzędzii, które są poza zasięgiem osób prywatnych. W Woobox posiadamy spore możliwości operacyjne. To wszystko będzie przekładało się na dużo skuteczniejsze działania SEO.

N

Pozycjonowanie strony firmowej wpłynie na rozpoznawalność firmy w internecie.

W Woobox możesz liczyć na dużą skuteczność pozycjonowania stron www, które będzie przekładało się na szybkie awanse w wynikach wyszukiwania Google poprzez dobór odpowiednich słów kluczowych, czy skuteczną walkę z bezpośrednimi konkurentami w danej branży tematycznej. 

N

Pozycjonowanie strony w Google przełoży się na większe zyski w firmie.

Inwestując nawet sumy kilkuset złotych — kilku tysięcy złotych w pozycjonowanie strony internetowej bardzo często otrzymamy wielokrotnie wyższy zarobek, który będzie generowany przez pozyskiwanych klientów z wyszukiwarki Google. 

N

Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych oszczędza czas.

Zlecając pracę agencji SEO z Lublina, możesz oczekiwać jedynie na przypływ nowych klientów, nie zajmując się ich pozyskiwaniem. Pozwoli to zaoszczędzić dużą ilość czasu, którą możesz przeznaczyć firmie lub innemu projektowi.

Pozycjonowanie bez umowy!

Wystarczy Woobox aby odnieść sukces w promowaniu strony internetowej. Sprawdź cztery proste kroki do zwiększenia pozycji w wyszukiwarce i przychodu w Twojej firmie.

Analiza słów kluczowych

Analiza słów kluczowych

analiza seo konkurencji

Analiza konkurencji

Audyt seo

Audyt SEO strony internetowej

pozycjonowanie

Pozycjonowanie strony internetowej

1

Analiza słów kluczowych

Odpowiedni dobór słów kluczowych to element efektywnego pozycjonowania stron z Lublina, będzie to najważniejszy element w drodze na topowe pozycje w wyszukiwarce Google.

2

Analiza konkurencji

Na tym etapie określimy jakie działania będą konieczne, by osiągnąc zadowalające pozycje w wyszukiwarce Google. Przygotujemy wewnętrzny raport dotyczący stron konkurencji. 

3

Audyt SEO w Lublinie

Przygotowany wcześniej raport dotyczący konkurencji ułatwia przeprowadzenie kolejnego bardzo ważnego audytu dotyczącego pozycjonowanej strony internetowej.  To on pozwoli nam wprowadzić zmiany na stronie internetowej, by osiągnąc lepsze pozycje w rankingu Google.

4

Pozycjonowanie strony internetowej!

Po wszystkich zmianach przyszedł czas
na przygotowanie strategi seo i  rozpoczącie pozycjonowania strony w internecie.

Przygotujemy specjalne pakiety SEO dla Twojego biznesu. Pakiety będą zawierać stworzenie treści przez dedykowanego copywritera oraz skuteczne pozyskiwanie linków prowadzących do strony internetowej.. 

Ile kosztuje pozycjonowanie strony interentowej?

Chociaż pozycjonowanie strony internetowej jest jednym z najważniejszych rodzajów marketingu cyfrowego dostępnych w sieci, to trudno jest oszacować typowe koszty związane z pozycjonowaniem. Cena za pozycjonowanie obejmuje szereg działań, płacisz zatem nie tylko za efekt, ale za wykonane prace. Ilość wykonywanych działań uzależnioniona jest od konkurencyjności branży, wielkości strony, liczby podstron a także celów danej firmy. Cena pozycjonowania strony zawsze będzie dopasowana do budżetu. Im jest on wyższy, tym więcej działań możemy wykonać jako agencja Woobox z Lublina. 

POZYCJONOWANIE LOKALNE + MAPY

Lokalne SEO to strategia optymalizacji wyszukiwarek (SEO), która pomaga Twojej firmie być bardziej widoczną w lokalnych wynikach wyszukiwania w Google.

od 999 zł

 

Dla kogo przeznaczone jest pozycjonowanie lokalne?

Każda firma, która obsługuje konkretny obszar geograficzny. Słowa kluczowe zawierające konkretną lokaliazację np: Pozycjonowanie Lublin, strony internetowe Lublin

Pozycjonowanie lokalne zawiera:

L

Audyt strony SEO

L

Analiza konkurencji

L

Dobór odpowiednich słów kluczowych

L

Wypełnienie strony treścią SEO

L

Optymalizacja strony internetowej

L

pozyskiwanie linków oraz analizę profilu linkowego

L

Pozycjonowanie w mapach Google

Zalety Pakietu

N

Korzystna oferta

N

Szybkie rezultaty

N

Brak umowy abonamentowej

Zostaw swój numer. Oddzwonimy.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

POZYCJONOWANIE GLOBALNE

Pozycjonowanie globalne to strategia, która polega na zwiększeniu widoczności strony w ogólnopolskich lub globalnych wynikach wyszukiwania.

od 2499 zł

Dla kogo przeznaczone jest pozycjonowanie globalne?

Firmy, którym zależy na wykonywaniu regularnych działań mających na celu odniesienie sukcesu na frazy nie powiązane z lokalizacją np: pozycjowanie, strony internetowe.

Pozycjonowanie globalne zawiera:

L

Kompleksowy Audyt SEO

L

Analizę i dobór dochodowych słów kluczowych

L

Szczegółową analizę konkurencji zawierającą profil linków

L

Sledzenie działań konkurencji

L

Optymalizacja treści stworzonej przez klienta lub stworzenie przyjaznej treści SEO

L

Optymalizacja meta tytułów i meta opisów uwzględniając zalecenia SEO

L

Copywriter przypisany do projektu

L

Aktualizacja treści na stronach internetowych

L

Prowadzenie bloga

L

Linkowanie z wartościowych zródeł

L

Testowanie oraz wdrażanie zmian w strategii pozycjonowania.

Zalety Pakietu

N

Brak umowy abonamentowej

N

Systematyczne spotkania w celu ustalenia priorytetów SEO

N

Profesjonalne doradztwo w zakresie doboru najlepszej strategi SEO

N

Kompleksowe przygotowanie i realizacja strategi SEO

N

Możliwość przejęcia obsługi strony internetowej przez Woobox

Zostaw swój numer. Oddzwonimy.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

Chcesz wysokich pozycji?  Zamów pozycjonie stron www w Lublinie

W Woobox postępujemy zgodnie z zasadami, które nie tylko będą korzystne dla nas, lecz będą także korzystne dla naszych klientów. Czasami co się opłaca, nie jest warto, a czasami to co warto, się nie opłaca…  Bez względu jak dużo nam zapłacisz, pewnych rzeczy dla Ciebie nie zrobimy:  

  • Nie pozycjonujemy stron internetowych konkurencyjnych dla naszych obecnych klientów.
  • Nie podpiszemy z tobą umowy abonamentowej w początkowym okresie współpracy.
  • Nie pozycjonujemy stron internetowych na puste frazy.

Jeżeli chodzi o samo pozycjonowanie www na szczycie listy “czego nie robimy” jest oszukiwanie bota Google. Wcześniej czy później Google wychwyci takie praktyki banując każdą stronę, która oszukuje roboty. Bez względu na to, jak dobrze zoptymalizowana jest strona internetowa, bez względu na to, jak wartościowa jest jej treść, oszustwo bota kończy się banem.

Lub

Zostaw swój numer. Oddzwonimy.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

Sprawdź co piszą o nas zadowoleni klienci

Nie ma dla nas lepszej rekomendacji niż, rosnące Przychody naszych partnerów.

Agnieszka

Właściciel biznesu

...Dobre ceny. I błyskawiczny helpdesk. A dla przedłużających... - dodatkowe zniżki (to była bardzo miła niespodzianka).

Mateusz

Właściciel biznesu

Jak dla mnie bomba! Wszystko czego potrzebuję do rozbudowy swojej strony w jednym miejscu... Na szczególną uwagę zasługuje support - błyskawiczna reakcja na problemy spowodowane nieporadnością użytkownika.

Mateusz

Właściciel biznesu

W dwa lata osiągneli 500% wzrost przychodów!! Rafał to istna instytuacja zapewniająca kompleksową obsługę seo oraz marketingu internetowego na jaki zasługujesz.

Łukasz

Właściciel biznesu

Świetna firma i strona! 

Patrycja

Właściciel biznesu

Bardzo rzetelna i fachowa firma. Uważam, że w dzisiejszych czasach ważne jest profesjonalne i ludzkie podejście do klienta i ta firma właśnie taka jest! Polecam!

Aleksander

Właściciel biznesu

Pełen profesjonalizm i niebywałe zaangażowanie w wykonywaną pracę. Na podkreślenie zasługuje szczególnie fakt bezproblemowego kontaktu i pełnej dyspozycyjności. Zdecydowanie polecam!

Pozycjonowanie stron internetowych

Agencja Woobox SEO&SEM z Lublina to bardzo kusząca opcja dotycząca skutecznego pozycjonowania stron internetowych. Często jednak zastanawiamy się, czy wybrać firmę z Lubliba, czy może witrynę optymalizować i pozycjonować lokalnie samodzielnie. Zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem niezależnie od poziomu wiedzy, który posiadamy jest pierwsza opcja, czyli przekazanie strony w pozycjonowanie profesjonalistom. 

Zostaw swój numer. Oddzwonimy.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

Jak algorytm google wpływa na pozycjonowanie stron internetowych?

Algorytm Google jest jedną z najważniejszych części wyszukiwarki Google. To on decyduje o tym, co widzisz po wpisaniu hasła, a także pomaga Google śledzić wszystkie informacje w sieci.

W przypadku Google algorytm ma za zadanie zidentyfikować strony, które są najbardziej istotne dla Twojego wyszukiwania. W wielkim uproszczeniu algorytm analizuje słowa użyte na stronie internetowej, wraz z linkami widocznymi na tej stronie, a następnie szereguje je. Chodzi o to, że im bardziej strona internetowa jest związana z zapytaniem, tym bardziej prawdopodobne jest, że zostanie ona umieszczona wyżej w wynikach. Im więcej linków wskazuje na Twoją stronę (z innych stron), tym wyższa będzie Twoja pozycja w rankingu.

Pierwszym krokiem jest przeskanowanie treści Twojego wyszukiwania i określenie, co ono oznacza. Następnie przygląda się wszystkim możliwym stronom, które mogą zawierać te informacje i szereguje je na podstawie tego, jak blisko pasują do zapytania. Wynik jest rezultatem złożonego zestawu reguł zwanego algorytmem: zestawu instrukcji dotyczących wykonania zadania. Algorytm wyszukiwania Google podlega ciągłym zmianom, ponieważ inżynierowie udoskonalają go, aby lepiej wyszukiwał odpowiednie wyniki i wypierał spam

Algorytm wyszukiwania w Google to od niego zależą efekty pozycjonowania.

Algorytm wyszukiwania Google stale się rozwija, by dostarczać użytkownikom najlepsze wyniki. Jest to niekończący się proces, który wymaga ciągłych badań i rozwoju przez zespoły inżynierów, naukowców i badaczy. Wyniki wyszukiwania są dostosowywane do każdego użytkownika na podstawie jego osobistych preferencji i historii przeglądania. Google wykorzystuje algorytm do sprawdzenia wszystkich stron internetowych w swoim indeksie i uszeregowania ich odpowiednio do tego, jak bardzo są one istotne dla wyszukiwanego zapytania.

Poza rankingiem stron opartym na trafności Google wykorzystuje również ponad 200 różnych sygnałów podczas tworzenia rankingu wyników wyszukiwania. Każdy sygnał może być różnie ważony w zależności od tego, jak dużą wagę przywiązuje do niego Google, decydując o tym, które strony powinny pojawić się na górze stron wyników (SERP). Oznacza to, że nie ma jednej ostatecznej odpowiedzi na pytanie, dlaczego jedna strona plasuje się wyżej niż inna — w grę wchodzi wiele czynników i niekoniecznie są one związane wyłącznie z jakością treści.

Celem algorytmu Google jest upewnienie się, że wyniki wyszukiwania dostarczają wartościowych informacji

Algorytm Google działa w bardzo prosty sposób, analizuje tekst strony, a następnie porównuje ten tekst z innymi stronami w sieci. Jeśli znajdzie te same słowa na obu stronach powiąże je tematycznie. Na przykład, jeśli użyjemy słów “linkowanie” oraz “SEO” na jednej podstronie, Google założy, że Twoja strona porusza szerszy temat “pozycjonowania i jest z tym tematem związana tematycznie. Celem algorytmu Google jest upewnienie się, że wyniki wyszukiwania dostarczają wpasują się w intencje wyszukiwań. Google robi to poprzez tworzenie indeksu wszystkich stron w sieci i porównywanie ich ze sobą.

Google monitoruje również zachowania użytkowników za pomocą własnych narzędzi, w tym Google Analytics i Search Console. Dzięki temu widzi, na jakie strony internetowe trafiają użytkownicy po wyszukaniu określonych słów kluczowych lub fraz, co może pomóc w kształtowaniu przyszłych wyników wyszukiwania.

Im większy ranking strony/autora tym wyższe pozycje w Google.

Jeśli więc chcesz się zorientować, jak silna jest dana treść, spójrz na liczbę stron, które do niej linkują.

Google wykorzystuje te informacje, aby zdecydować, które wyniki wyszukiwania są najlepsze dla swoich użytkowników. Jeśli strona ma wiele linków z innych stron o wysokiej jakości, Google uplasuje ją wyżej w wynikach wyszukiwania niż stronę bez żadnych linków zewnętrznych. Jest to znane jako PageRank (PR) i jest wykorzystywane przez Google jako jeden z czynników rankingowych.

PR Twojej strony zależy od tego, ile innych stron do niej linkuje; jeśli nie masz żadnych linków zewnętrznych, Twój PR wyniesie zero.

Jak algorytm decyduje, kto jest autorytetem?

Wyszukiwarka Google jest jednym z najpotężniejszych narzędzi informacyjnych dostępnych dla nas. Pomaga nam szybko znaleźć to, czego potrzebujemy i może być świetnym źródłem informacji dla firm, które chcą zwiększyć swoją bazę klientów. Ale skąd Google wie, czego szukasz? I jak decyduje, które strony internetowe są bardziej istotne niż inne?

Wyszukiwarka Google używa algorytmu, który mierzy autorytet każdej strony w sieci. Im wyższa jest ranga strony, tym większe prawdopodobieństwo, że Google uwzględni ją w swoich wynikach.

Autorytet witryny jest określany przez wiele czynników.

  • Duża liczba linków przychodzących do witryny z wiarygodnych źródeł
  • Wiek witryny (starsze jest lepsze)
  • Jakość treści w witrynie
  • Treść, która przeszła algorytm Google Panda (który szuka treści o niskiej jakości)
  • Sygnały z platform mediów społecznościowych, takich jak Facebook i Twitter
  • Liczba zwolenników lub obserwujących w mediach społecznościowych
  • Liczba osób, które udostępniły treść strony w mediach społecznościowych

Algorytm wykorzystuje dwa główne czynniki, aby określić, które strony są najbardziej istotne:

  • Linki z innych witryn, które wskazują na Twoją stronę (backlinki) oraz inne witryny, które linkują do swoich (linki wychodzące). Im więcej stron linkuje do Twojej (i vice versa), tym wyższy staje się autorytet Twojej strony. Dzieje się tak dlatego, że Google postrzega linki jako głosy zaufania — jeśli wiele innych stron linkuje do Ciebie, to muszą one uważać, że jesteś ważny!
  • Znaczenie twoich treści: Jak duży ruch uzyskuje konkretny fragment treści? Czy jest z nim dużo interakcji? Czy ludzie dzielą się nią w mediach społecznościowych? Jeśli tak, to Google uważa, że ta treść zasługuje na wysoką pozycję, ponieważ wiele osób chce ją przeczytać.

Jakość treści jest jednym z najważniejszych czynników decydujących o tym, jak wysoko Twoja strona plasuje się w wynikach wyszukiwania Google. Głównym celem wyszukiwarki Google jest dostarczanie użytkownikom odpowiednich, użytecznych treści, które pomogą im znaleźć to, czego szukają. Aby to zrobić, Google musi wiedzieć, co próbujesz powiedzieć na każdej stronie swojej witryny.

Aby dobrze uplasować się w wynikach wyszukiwania Google, musisz mieć:

  • Jasny przekaz dotyczący Twojego tematu lub produktu
  • Wysokiej jakości treść, która dostarcza czytelnikom wartości poprzez odpowiedzi na pytania lub rozwiązywanie problemów związanych z Twoim tematem, lub produktem
  • Projekt strony, który ułatwia użytkownikom szybkie i łatwe skanowanie treści, dzięki czemu mogą znaleźć to, czego szukają.

Algorytm RankBrain – Czynniki, które zmieniają wyniki wyszukiwania i pozycjonowanie.

Algorytm Google stale się zmienia, aby dostosować się do potrzeb użytkowników. Choć Google utrzymuje to w tajemnicy, możemy dokonać pewnych uogólnień na temat tego, jakie czynniki wpływają na wyniki, które widzisz, gdy czegoś szukasz. RankBrain działa poprzez analizowanie zapytań użytkowników i przypisywanie im odpowiednich “kontekstów”. Konteksty te są następnie używane do znajdowania najlepszych wyników wyszukiwania, które odpowiadają na dane zapytanie. RankBrain korzysta z uczenia maszynowego, aby zrozumieć składnię i semantykę zapytania i lepiej dopasować wyniki wyszukiwania do intencji użytkownika.

RankBrain analizuje zapytanie użytkownika i próbuje znaleźć najlepsze pasujące do niego wyniki, nawet jeśli słowa kluczowe zapytania nie są dokładnie takie same jak słowa kluczowe na stronie. Algorytm uczy się na podstawie danych historycznych, dzięki czemu może coraz lepiej dopasowywać wyniki wyszukiwania do intencji użytkownika.

  • Czego szukasz? Pierwszą rzeczą, którą Google musi ustalić, jest to, czego dokładnie szukasz. Jeśli wyszukujesz “pościel”, to Google wie, że szukasz pościeli, a nie czegoś innego. Wyszukiwanie “prześcieradeł” zwróciłoby inne wyniki niż wyszukiwanie “pościeli”. To samo dotyczy wyszukiwania konkretnych marek, takich jak “Amazon” lub “Toyota”.
  • Intencja wyszukiwania? Następnie Google musi ustalić, ile informacji już wiesz o tym, czego szukasz? Jeśli miałbym wyszukać nazwisko aktora, to zakładałbym, że nie znam jego pełnego nazwiska ani niczego innego na jego temat. Jeśli jednak szukałbym “aktora, który zagrał X w filmie Y”, to system oczekiwałby, że wiem już, kim jest ten aktor i w jakich filmach grał.
  • Czego szukają inni ludzie? Google monitoruje również to, co inni ludzie wyszukują w Google, dzięki czemu może wykorzystać te wyniki jako punkt odniesienia do tego, czego Ty szukasz.

Poniżej przedstawiamy listę najważniejszych aktualizacji algorytmów Google i informacji o nich:

  • Panda (2011): Aktualizacja ta koncentrowała się na ocenie jakości treści na stronach internetowych i uwzględnianiu jej w wynikach wyszukiwania.
  • Penguin (2012): Ta aktualizacja skupiła się na penalizowaniu stron, które wykorzystywały nieetyczne praktyki SEO, takie jak linkowanie niezgodne z wytycznymi.
  • Hummingbird (2013): Ta aktualizacja zmieniła sposób, w jaki Google rozumie zapytania użytkowników i zapewnia im bardziej trafne wyniki.
  • Pigeon (2014): Aktualizacja ta wprowadziła ulepszenia do lokalnych wyników wyszukiwania, aby uwzględnić czynniki takie jak odległość i adres.
  • Mobilegeddon (2015): Ta aktualizacja zachęcała właścicieli stron do dostosowywania swoich witryn do urządzeń mobilnych, aby uzyskać lepsze wyniki w wyszukiwaniach na telefony komórkowe.
  • RankBrain (2015): RankBrain to sztuczna inteligencja, która pomaga Google lepiej rozumieć zapytania użytkowników i zapewnia im bardziej trafne wyniki.
  • Possum (2016): Ta aktualizacja uwzględniała lokalizację użytkownika w wynikach wyszukiwania, aby zapewnić bardziej relevantne wyniki dla lokalnych zapytań.
  • Fred (2017): Ta aktualizacja skupiła się na penalizowaniu witryn, które wykorzystywały nieetyczne praktyki SEO, takie jak linkowanie i treści niskiej jakości.
  • Medic (2018): Ta aktualizacja zmierzała do poprawy wyników wyszukiwania dla zapytań związanych z zdrowiem i medycyną, aby zapewnić użytkownikom bardziej wiarygodne i rzetelne informacje.
  • BERT (2019): BERT (Bidirectional Encoder Representations from Transformers) to jeden z najważniejszych algorytmów uczenia maszynowego, który pozwala Google lepiej zrozumieć znaczenie słów w zapytaniach użytkowników i zapewnić im bardziej trafne wyniki.
  • Core Web Vitals (2020): Ta aktualizacja skupiła się na ocenie doświadczenia użytkownika na stronie internetowej, takie jak szybkość ładowania strony, stabilność wyświetlania i użyteczność, i uwzględnianiu tych czynników w wynikach wyszukiwania.
  • Page Experience Update (2021): Ta aktualizacja będzie uwzględniać ogólne doświadczenie użytkownika na stronie internetowej, w tym szybkość ładowania strony, responsywność i dostępność, w wynikach wyszukiwania.
  • Google Bard (2023): Ta aktualizacja będzie uwzględniać odpowiedzi generowane przez sztuczną inteligencję w Google.

Te aktualizacje algorytmów Google są tylko niektórymi z wielu, które zostały wprowadzone w ciągu ostatnich kilku lat. Google ciągle ulepsza swoje algorytmy, aby zapewnić użytkownikom najlepsze wyniki wyszukiwania. Właściciele stron internetowych powinni być świadomi tych aktualizacji i dostosować swoje praktyki SEO, aby zapewnić, że ich witryny są wysoko w rankingu w wynikach wyszukiwania.

Podsumowanie wiedzy na temat algorytmów Google przydatnych w pozycjonowaniu stron internetowych.

Nie da się ukryć, że Google ma niemal monopol na wyszukiwanie w sieci. I byłoby zaniedbaniem myśleć, że nie dostosowali swoich algorytmów do karania stron, które uważają, że mają kradzione treści i te, które mają wyrafinowane strategie link-building. Pomimo tego, nadal można czerpać korzyści z optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, tak długo, jak nie przekroczy się linii i nie ma się do czynienia z firmami SEO z czarnego kapelusza. Najważniejsze jest to, że Twoja strona prezentuje unikalne, wartościowe treści i zaspokaja intencje użytkowników, co doprowadzi do zwiększenia ruchu organicznego.

Dlaczego pozycjonowanie strony internetowej jest tak ważne dla lokalnego biznesu?

Pierwszym i zdecydowanie najbardziej pragmatycznym powodem, dla którego warto zlecać pozycjonowanie strony WWW agencji, a nie robić tego samodzielnie jest wygoda. Jeśli zdecydujemy się na agencję SEO Woobox i zlecimy jej pozycjonowanie, nie musimy sami wykonywać żadnych czynności, monitorować naszej strony ani jej obsługiwać czy aktualizować. Po przekazaniu strony w pozycjonowanie lokalne przesuwają się wszystkie obowiązki z właściciela strony internetowej na agencję WooBox oferującą usługi SEO. Choć do wyboru mamy wiele rodzajów i typów współpracy, często przekazując stronę celem pozycjonowania, to Woobox kompleksowo zajmuje się Państwa stroną www, zarówno wykonując działania optymalizacyjne, jak i bieżące zadania.

Kompleksowe pozycjonowanie strony jest również bardzo wymagającym zajęciem. Składa się ono z wielu skomplikowanych czynności, które nastręczają wielu problemów. Z pewnością wie o tym każdy osoba, która próbowała samodzielnie promować witrynę w wyszukiwarce Google. Jeśli powierzymy wszystkie te procesy i czynności agencji SEO Woobox, nie będziemy musieli poświęcać dużej ilości czasu na dzałania dotyczące pozycjonowania swojej strony www. Proces pozycjonowania stron  jest zazwyczaj długotrwały i nieprzewidywalny, co skutkuje długim czasem pracy nad witryną, a także wieloma niespodziewanymi sytuacjami. Jeśli samodzielnie zajmowalibyśmy się witryną, musielibyśmy poświęcać często dodatkowy czas kosztem naszego biznesu czy czasu prywatnego i rodziny.

Wygoda to również brak rozwiązywania problemów, opracowywanie strategii, czy analizowanie sytuacji. W takim momencie do podjęcia mamy bardzo wiele trudnych decyzji, które będą pociągały za sobą inne konsekwencje. Wymaga to od nas wyjścia ze strefy komfortu, a także sporej ilości stresu i wytężonej pracy. Jeśli tymi wszystkimi działaniami będą zajmowali się specjaliści, będzie to zdecydowanie najwygodniejszym rozwiązaniem.

Czy strategia SEO jest konieczna podczas pozycjonowania stron internetowych?

Jedną z ważniejszych kwestii, która decyduje o tym, że lepiej jest zlecać pozycjonowanie profesjonalistom, jest bezpieczeństwo i przemyślana strategia pozycjonowania strony. Pozycjonowanie lokalne nie dość, że jest procesem trudnym i skomplikowanym jest również procesem wysoce inwazyjnym. Oznacza to, że pozycjonując samodzielnie mogą Państwo popełnić błędy, które będzie bardzo trudno naprawić. Błędy mogą popełnić zarówno „niechcący” jak i poprzez źle podjęte decyzję, strategie czy naszą nieuwagę.

Niezależnie jednak od powodu popełnionych błędów mogą Państwo utracić wszystkie osiągnięte wcześniej profity, a w efekcie czas, uwagę i pieniądze włożone w pozycjonowanie stron internetowych. Będą to zatem konkretne wymierne szkody, które mogą występować przy procesie pozycjonowania. Mogą Państwo również uszkodzić witrynę w taki sposób, że dalsze pozycjonowanie lokalne strony nie będzie skuteczne ani efektywne, a marnowanie budżetu i czasu będzie miało miejsce przez wiele tygodni, lub nawet miesięcy. Kolejnym negatywnym skutkiem samodzielnych działań seo może być nawet wykluczenie strony z indeksu Google albo nałożenie różnego rodzaju filtrów i kar. Filtry te jest bardzo trudno zdjąć ze strony, a witrynę przywrócić na właściwe tory.

Pozycjonowanie poszczególnych stron internetowych  to bardzo długotrwałe i kosztowne działanie, które powinno być wykonywane  przez specjalistów wysokiej klasy. Do zagrożeń, które czyhają na nas podczas samodzielnego pozycjonowania, możemy zaliczyć również kwestie związane z podstawowym bezpieczeństwem witryny, takie jak ochrona danych osobowych, czy baz danych i dostęp do witryny. Przy pozycjonowaniu możemy nawet nieświadomie uszkodzić witrynę w takim kontekście, co będzie bardzo groźne i kłopotliwe dla nas.

Jeśli zlecamy pozycjonowanie profesjonalnej agencji SEO Woobox, przede wszystkim możemy liczyć na „higieniczne” podejście do optymalizacji strony internetowej. Ogranicza to do minimum ryzyko wpadek i błędów, dzięki czemu witryna jest bezpieczna. Nawet jeśli pozycjonowanie strony zwiększa widoczność poszczególnych stron internetowych, to zawsze wiąże się z ryzykiem utraty pozycji w lokalnych wynikach wyszukiwania. Agencja SEO Woobox stara się stosować dobre praktyki oraz wykorzystywać najlepsze strategie pozycjonowania stron internetowych, by zminimalizować ryzyko utraty pozycji w wyszukiwarce.

Dlaczego warto zlecić usługę pozycjonowania agencji SEO Woobox?

Jednym z ważnych powodów, dla którego, warto zlecić usługę pozycjonowania stron, którego często nie zauważamy są nieograniczone wręcz możliwości agencji Woobox. Współpracujemy z wieloma specjalistami w zakresie pozycjonowania, wyszukiwania słów kluczowych oraz zwiększania widoczności strony.  Używamy też zaawansowanych rozwiązań technologicznych, programów czy algorytmów, które są poza zasięgiem zwykłych osób np. własne oprogramowanie służące optymalizacji stron internetowych.

Możliwości agencji SEO Woobox są zatem dużo wyższe od możliwości pojedynczej osoby – nawet jeśli ta zna się na pozycjonowaniu stron internetowych. Są to zarówno możliwości merytoryczne, jak i operacyjne, dzięki którym pozycjonowanie strony przez agencję będzie dużo efektywniejsze. Agencja, dzięki temu może lepiej zaplanować cały proces pozycjonowania, a także obniżyć koszty i zwiększyć skuteczność. Jeśli wybiorą Państwo skuteczne pozycjonowanie stron od Woobox, które przyniesie wielokrotnie więcej profitów, aniżeli pozorne oszczędności z samodzielnego pozycjonowania witryny.

Pozycjonowanie lokalne – Czym jest i kiedy oraz jak się je wykonuje?

Pozycjonowanie lokalne to rodzaj promocji witryn wyszukiwarce Google, który często jest marginalizowany lub wręcz ignorowany. Może dawać jednak wiele profitów, a używany umiejętnie będzie pozwalał na uzyskiwanie dużej liczby klientów. Czym, zatem jest pozycjonowanie lokalne, kiedy oraz jak się je wykonuje i dlaczego warto? Na te cztery pytania odpowiadamy poniżej.

Czym jest pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne to strategia promocji witryny w wyszukiwarce Google, która zakłada promowanie jej w danej kategorii tematycznej, ale w kontekście lokalnym. Oznacza to, że witryna zwiększa swoją widoczność pod konkretnymi hasłami, ale jedynie, gdy są one wyszukiwane przez osoby zamieszkujące dany region lub osoby z różnych części świata, które szukają hasła z dopiskiem danej lokalizacji.

Celem pozycjonowania lokalnego jest zwiększenie widoczności strony internetowej na danym rynku lokalnym, a także pozyskiwanie lokalnych klientów, którzy mogą następnie realnie w świecie rzeczywistym skorzystać z naszych usług. Pozycjonowanie lokalne służy również osobom i markom, które z jakichś innych względów chcą dotrzeć do osób zamieszkujących dany region np. z racji tego, iż są podatne na zakup danego produktu.

Jak wykonuje się pozycjonowanie lokalne?

Jeśli teoretycznie wiemy już, czym jest pozycjonowanie lokalne strony internetowe, powinniśmy również dowiedzieć, jak się je przeprowadza w praktyce. Ogólnie pozycjonowanie lokalne bazuje na pozycjonowaniu standardowym i tych samych działaniach, które wykonuje się, przy zwykłym promowaniu strony w wyszukiwarce Google. Wykonuje się optymalizację serwisową, a także działania podstawowe — standardowe. Wszystkie tego typu czynności są platformą i punktem wyjściowym do pewnej grupy działań, która jest indywidualna już tylko dla lokalnego typu pozycjonowania.

Jeśli posiadamy już  zoptymalizowany serwis, będziemy musieli dokonać odpowiedniej analizy słów kluczowych. Na naszej witrynie będą używane frazy lokalne, czyli tematyczne słowa kluczowe rozszerzone o nazwę miejscowości bądź same nazwy konkretnych miast lub regionów. Będą one stanowiły główny trzon słów kluczowych, pod którymi będziemy pozycjonowali naszą witrynę. Są one dobierane indywidualnie do konkretnej strony, a także celu, jaki chcemy osiągnąć.

Pozycjonowanie lokalne to również powiązywanie naszej strony internetowej z danym terenem. Przede wszystkim będzie to stworzenie i najlepiej pozycjonowanie wizytówki na Google Maps, a także powiązanie wizytówki z naszą stroną internetową, podając do niej link na serwisie, a także umieszczając link do serwisu na wizytówce. Dobrym pomysłem jest również dodanie lokalnych danych kontaktowych z lokalnym numerem stacjonarnym zarówno na stronie, jak i na wizytówce. Aby powiązać naszą stronę internetową z lokalnym adresem, warto również dodawać dane NAP w internecie w katalogach firm.

Kolejnym bardzo ważnym elementem pozycjonowania lokalnego strony jest linkowanie zewnętrzne. Wykonuje się je zazwyczaj z lokalnych serwisów internetowych o charakterze regionalnym. Jest dla Google kolejny sygnał, iż nasza witryna powinna być pozycjonowana w obrębie danego regionu.

Kiedy warto wdrażać pozycjonowanie lokalne?

Pozycjonowanie lokalne strony internetowe warto wykorzystywać w kilku przypadkach. Przede wszystkim warto wybierać je, jeśli prowadzimy naszą markę stacjonarną i posiadamy punkt naziemny. W takiej sytuacji pozycjonowanie lokalne będzie jedną z najlepszych metod reklamy internetowej, a także najlepszym rozwiązaniem pod kątem pozycjonowania witryny.

Pozycjonować stronę internetową lokalnie powinniśmy również, wtedy kiedy robi to nasza bezpośrednia konkurencja. Dzięki temu nie będziemy odstawali od niej i nie damy szans naszym rywalom na wyprzedzenie nas oraz zaistnienie w sieci.

Pozycjonowanie lokalne może być również bardzo dobrym rozwiązaniem, Jeśli chcemy z jakichś względów dotrzeć jedynie do konkretnej grupy odbiorców mieszkających dalej lokalizacji. Może być to związane z charakterystyką prowadzenia naszej firmy, naszych produktów lub możliwościami spedycyjnymi.

Pozycjonowanie lokalne możemy również wykorzystywać jako alternatywę dla pozycjonowania ogólnego globalnego pod popularnymi hasłami, kiedy nie mamy szans na rywalizację z innymi silnymi witrynami. W takiej sytuacji możemy spróbować zdobywać rynek danej kategorii tematycznej w konkretnych miastach, pozycjonując witryny lokalnie w danej branży w różnych miejscowościach.

Jakie zalety ma pozycjonowanie lokalne?

Pozycjonowanie lokalne strony internetowej przede wszystkim pomaga docierać do odpowiednich odbiorców. Jest to naturalne targetowanie, dzięki któremu wydajemy środki jedynie na reklamę wśród osób, które realnie i z dużym prawdopodobieństwem będą mogły skorzystać z naszych produktów. Pomaga to efektywnie wydawać budżet reklamowy, a także osiągać więcej korzyści w porównaniu z nietargetowanym przekazem reklamowym.

Stając się widocznymi lokalnie w internecie w danej kategorii tematycznej, możemy stawać się liderami branżowymi. Z pewnością zbuduje to zaufanie do marki, a także doda jej profesjonalnego wizerunku. Będąc wysoko w lokalnych wynikach wyszukiwania, możemy również pozyskiwać realnie bardzo duże ilości odbiorców. Obecnie większość osób traktuje Google jako źródło informacji i właśnie w internecie szuka danych o firmach, usługach czy produktach. Często lokalni odbiorcy korzystają polecenia wyszukiwarki Google, a zatem dobra widoczność lokalna w wyszukiwarce będzie przekładała się na wysokie zyski.

Pozycjonowanie lokalne możemy wdrażać samodzielnie lub zlecić działania agencji marketingowej Woobox, która chętnie wykona tego typu usługi. Lokalne pozycjonowanie jest również szybsze od globalnego, gdyż nie musimy rywalizować z wieloma silnymi stronami, jak ma to miejsce przy pozycjonowaniu globalnym strony pod konkretne frazy. Możemy również przeznaczać różnorodne budżety na pozycjonowanie i nie musimy zobowiązywać się do wydawania miesięcznie konkretnych sum. Możemy zatem pozycjonować naszą witrynę w sposób dostosowany do naszych aktualnych możliwości.

Jakie działania prowadzimy w ramach usługi SEO z Lublina?

SEO to ogólne pojęcie, pod którym kryje się wiele skomplikowanych czynności przeprowadzanych przez specjalistów. Zobacz, co konkretnie kryje się pod pojęciem SEO Woobox.

Pierwszy krok przed rozpoczęciem działań z zakresu pozycjonowania strony to Audyt SEO, który  pozwala poznać aktualną kondycję strony pod kątem programistycznym oraz treści. Badana jest wartość witryny, słowa kluczowe, na które aktualnie się wyświetla oraz szybkość jej ładowania. Audyt wskazuje obszary, które wymagają poprawy, jednocześnie wskazując możliwe rozwiązania problemów.

Na podstawie szczegółowo przeprowadzonego audytu SEO podejmuje się kolejne działania związane z SEO i pozycjonowaniem.

Optymalizacja techniczna strony

Kolejnym krokiem jest techniczne przygotowanie witryny. Obejmuje ono dostosowanie kodu strony, jej adresów oraz zawartości. W ramach optymalizacji technicznej SEO możemy mówić o:
– uproszczeniu kodu strony, tak aby zajmował jak najmniej miejsca;
– dostosowaniu strony pod kątem responsywności;
– optymalizacji grafik, tak aby przyspieszyć ładowanie witryny;
– utworzeniu mapy witryny oraz pliku robots.txt, umożliwiających indeksację strony www;
– stworzeniu czytelnych adresów url wraz ze słowami kluczowymi oraz przejrzystą ścieżką dostępu;
– utworzeniu strony 404 i odpowiednich przekierowań na niej;
– stworzeniu przekierowań 301 i 302 dla nieistniejących już podstron.

Content marketing

Są to wpisy na blogu firmowym, a także regularne prowadzenie kont w mediach społecznościowych. Treści powinny być pisane pod użytkowników z użyciem języka korzyści oraz zasady odwróconej piramidy. Ważna jest prawidłowa optymalizacja oraz promocja wszystkich wpisów.

Wszystkie publikowane teksty warto urozmaicać, aby zwiększyć szanse zainteresowania nimi odbiorców. Powinny być pisane prostym językiem, zawierać obrazki, filmy oraz stworzone od zera infografiki. Krótkie akapity, pogrubienia i listy punktowane do dodatkowe atuty. A przy ich pisaniu należy korzystać z narzędzia doboru słów kluczowych, aby zwiększyć szanse na wysokie pozycje danego artykułu w Google.

Linkowanie wewnętrzne

Jest to budowanie odnośników, sieci połączeń między poszczególnymi podstronami w obrębie witryny. Pomagają one robotom Google wędrować po stronie i ułatwiają zrozumienie jej zawartości. Obejmują główne menu strony, artykuły proponowane, produkty powiązane oraz linki umieszczane bezpośrednio w treściach wpisów.

Prawidłowo przygotowane linkowanie wewnętrzne potrafi błyskawicznie poprawić pozycję witryny w Google.

Linkowanie zewnętrzene

Wszystkie odnośniki zewnętrzne pochodzące z innych stron budują autorytet witryny. Są jednym z najważniejszych czynników w SEO i pozycjonowaniu. Pozyskanie wysokiej jakości linków nie należy jednak do prostych zadań. Jest to długotrwały i kosztowny proces, który w długim czasie przynosi widoczne korzyści.

Czy pozycjonowanie przez agencję SEO jest skuteczne?

Ważnym czynnikiem liczącym się szczególnie dla osób, którym zależy jedynie na wyniku bez względu na budżet, czas pozycjonowania, są efekty pozycjonowania stron przez agencję Woobox, które są skutkiem wcześniej wymienionych możliwości. Szerokie kompetencje specjalistów, doświadczenie, a także wiedza i indywidualnie wypracowane techniki pozycjonowania w naturlanych wynikach wyszukiwania. To wszystko sprawia, że agencja Woobox, może po prostu szybciej i lepiej wykonać pozycjonowanie w Lublinie.

Jeśli zatem zależy Państwu na skuteczności pozycjonowania stron frimowych i jak najszybszym wypromowaniu witryny na jak najwyższe pozycje, wybór agencji Woobox będzie najlepszym posunięciem. Na Woobox, warto zatem stawiać szczególnie w takich sytuacjach gdy nie liczy się dla nas budżet ani żaden inny czynnik, i chcemy osiągnąć po prostu najlepsze możliwe pozycje w wynikach wyszukiwania Google oraz w pełni wykorzystać potencjał pozycjonowania naszej strony internetowej.

Samodzielnie wkładając wszystkie  siły i możliwości w pozycjonowanie witryny nie powielą Państwo tak dobrego wyniku, jak profesjonalna firma odpowiadająca za skuteczne pozycjonowanie stron. Wbrew pozorom bezwzględna skuteczność przeprowadzonego pozycjonowania strony jest często spotykanym efektem działań marketingowych prowadzonych przez Woobox. Obsługujemy coraz więcej klientów, których interesuje jedynie jak najszybsze i najwyższe wypromowanie witryny pod konkretnymi hasłami tematycznymi.

Czy Woobox oferuje kompleksową obsługę SEO dla firm z Lublina?

Prace pozycjonerskie przy  stronie internetowej, warto również zlecać zaufanym agencjom takim jak Woobox. Obecnie na rynku istnieje sporo agencji, które posiadają wąskie profile prowadzenia działań marketingowych. W Woobox skupiamy się na kompleksowym pozycjonowaniu stron i szerokiej gamie usług dodatkowych. Dzięki czemu możemy zaoferować rozwiązania, które idealnie wpasowują się w profil prowadzonych działalności przez klientów. Woobox to marka oferująca kompleksową obsługę zaczynającą sie na optymalizacji strony pod wyszukiwarkę google, tworzeniu treści oraz grafik oraz skutecznym pozycjonowaniu fraz kluczowych dla naszych klientów.

Wybór agencji SEO Woobox oznacza również dostosowanie oferty kątem ceny i kosztów pozycjonowania. W Woobox będziemy mogli zaoferować takie pakiety seo, które oferują najlepszy stosunek jakości do ceny, oferujemy także minimalny zakres jednorazowych usług SEO, które wykonamy w korzystnej cenie. Pracę dotyczącą pozycjonowania można zlecić online lub podczas osobistego spotkania w zależności od tego, jaki typ kontaktu preferuje nasz klient. Może to być zatem bardzo szybki i minimalistyczny kontakt, jaki dłuższa rozmowa poprzedzająca podpisanie umowy dotyczącej pozycjonowania stron i sklepów internetowych.

Czy mogę zlecić jednorazowe usługi SEO bez abonamenetu?

Pozycjonowanie, warto zlecać kompleksowo w ramach abonamentu, jednak powinniśmy również wspomnieć, kiedy warto jednak skorzystać z jednorazowych pakietów seo dotyczących optymalizacji seo oraz pozycjonowniu strony w wyszukiwarce Google. Przede wszystkim, warto robić to, gdy nie posiadacie bardzo małe środki. W takiej sytuacji warto środki przeznaczyć na jednorazowy pakiet SEO zawierający  działania marketingowe Tylko na jeden miesiąc.

Z jednorazowych pakietów SEO, warto również korzystać, jeśli nie wymagamy od witryny “podbijania internetu”. Jeśli zatem zależy nam na oszczędnościach, a nie szybkim pozycjonowaniu strony lub w danej kategorii nie istnieje praktycznie żadna konkurencja, możemy postawić na pakiety SEO, które sprawdzą się w pozycjonowanie lokalne w małym mieście lub w niezwykle niszowej branży, gdzie bardziej liczy się obecność witryny w internecie, aniżeli pozyskiwanie klientów poprzez pozycjonowanie.

Pozycjonowanie sklepu internetowego

Pozycjonowanie sklepu internetowego jest ważnym elementem marketingu internetowego, ponieważ pozwala ono na zwiększenie widoczności strony w wynikach wyszukiwania i tym samym zwiększenie ruchu na stronie oraz potencjalnych klientów. Aby skutecznie pozycjonować sklep internetowy, należy przeprowadzić szereg działań, takich jak optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek internetowych, tworzenie wartościowych treści oraz budowanie linków prowadzących do strony.

Optymalizacja strony polega na dostosowaniu jej zawartości i struktury do wymogów wyszukiwarek internetowych. Oznacza to m.in. odpowiednie dobranie słów kluczowych, które będą odpowiadać zapytaniom wpisywanym przez użytkowników w wyszukiwarkach, a także odpowiednie ich rozmieszczenie na stronie.

Tworzenie wartościowych treści to kolejny ważny aspekt pozycjonowania sklepu internetowego. Treści powinny być unikalne i interesujące dla czytelników, a także zawierać odpowiednie słowa kluczowe. Dobrze jest również regularnie aktualizować stronę, dodając nowe treści, aby zachęcić użytkowników do jej odwiedzania.

Budowanie linków prowadzących do strony sklepu internetowego to kolejny sposób na zwiększenie jej widoczności w wynikach wyszukiwania. Można to osiągnąć poprzez publikowanie artykułów z linkami do strony na innych, wartościowych witrynach lub poprzez zamieszczanie linków w komentarzach na różnych forach internetowych.

Pozycjonowanie sklepu internetowego to ważny element marketingu internetowego, które pozwala na zwiększenie widoczności strony w wynikach wyszukiwania. Aby skutecznie pozycjonować sklep internetowy, należy przeprowadzić szereg działań, takich jak optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek internetowych, tworzenie wartościowych treści oraz budowanie linków prowadzących do strony. Efekty pozycjonowania mogą być widoczne po kilku tygodniach regularnych działań, jednak warto pamiętać, że pozycjonowanie to proces ciągły, który wymaga regularnej aktualizacji i dostosowywania do zmieniających się wymogów wyszukiwarek.

Warto również zwrócić uwagę na konkurencję i monitorować ich działania w zakresie pozycjonowania. Dzięki temu można dowiedzieć się, jakie słowa kluczowe są przez nich wykorzystywane oraz jakie treści są publikowane na ich stronach. Może to pomóc w zaplanowaniu własnych działań i uniknięciu powielania tych samych błędów.

Ponadto, warto zwrócić uwagę na różne narzędzia do pozycjonowania, które mogą pomóc w analizie strony i wytyczeniu działań optymalizacyjnych. Niektóre z tych narzędzi pozwalają na monitorowanie pozycji strony w wynikach wyszukiwania, co pozwala na bieżąco śledzić efekty podejmowanych działań.

Warto również pamiętać, że pozycjonowanie to nie tylko działania związane z optymalizacją strony i tworzeniem treści. Równie ważne jest zapewnienie dobrej jakości produktów lub usług, aby zachęcić klientów do powracania na stronę i polecenia jej innym osobom.

Podsumowując, pozycjonowanie sklepu internetowego to ważny element marketingu internetowego, które pozwala na zwiększenie widoczności strony w wynikach wyszukiwania i tym samym zwiększenie ruchu na stronie.

Czy każda strona internetowa potrzebuje pozycjonowania?

Ile razy zdarzyło Ci się szukać produktu lub usługi na drugiej, lub trzeciej stronie Google? Zapewne rzadko albo nigdy. Kiedyś posiadanie własnej witryny internetowej było swego rodzaju luksusem. Dzisiaj własną witrynę ma większość firm. Są to zarówno małe strony wizytówki firm lokalnych, jak i prężnie rozwijające się serwisy. Przebicie się przez tak ogromną konkurencję nie jest proste. Możesz inwestować w reklamy Google Ads, ale kiedy przestaniesz je wyświetlać ruch na Twojej stronie po prostu zniknie
Musisz mieć na uwadze, że obecnie treść jest najważniejsza i to ona przede wszystkim decyduje o pozycji w wyszukiwarkach.
 
Google nagradza firmy dobrymi pozycjami, jeśli publikują świetne treści, które w naturalny sposób są udostępniane przez odwiedzających stronę www. Z tego powodu treść musi być unikalna, pożyteczna i zachęcająca do pozostania dłużej na stronie. Tylko wtedy inwestowanie w pozycjonowanie ma sens. Jeżeli zamierzasz kupować tanie teksty na portalach dla freelancerów za kilka złotych i wypełniać tym swoją witrynę, lepiej odpuść sobie już na samym początku.
 
Ruch organiczny z wyszukiwarek to najbardziej skuteczna metoda dotarcia do potencjalnych odbiorców towarów lub usług. Precyzyjnie dobrane słowa kluczowe wplecione w teksty zwiększają szansę konwersji (zakup produktu, zamówienie usługi). Oczywiście nikt na Tobie nie wymusza żadnych działań, korzystania z usług specjalistów SEO, czy agencji marketingu internetowego. Nikt nie zagwarantuje Ci sukcesu. Nikt nie może obiecać Ci pierwszych pozycji w Google. Każda działalność jest inna. Inny zespół, priorytety, a przede wszystkim różnorodny budżet. To Twój biznes i wyłącznie Twój wybór. Musisz jednak pamiętać, że jeżeli nie ma Cię w Internecie, nie istniejesz.
 

Pozycjonowanie strony internetowej to Twój sposób dotarcia do klientów

 
Jeżeli prowadzisz firmę wyłącznie na rynku lokalnym, możesz skotrzystać z lokalnego pozycjonowania. Wystarczy nawiązać współpracę z agencją Woobox, która będzie Twoim profesjonalnym specjalistą SEO.
Załóżmy, że prowadzisz lokalne biuro księgowe (lub rachunkowe) w Lublinie.
  • Tylko na przełomie września 2022 do listopada 2022 średnia miesięczna liczba wyszukiwań frazy biuro rachunkowe Lublin wyniosła 3.7 tys.
  • Fraza biuro rachunkowe lublin zyskała średnią miesięczną liczbę wyszukiwań w przedziale 2 tys. – 4 tys.

Niska lub średnia konkurencyjność takich fraz z tzw. długiego ogona (long tail) daje szanse na łatwiejsze uzyskanie oczekiwanych rezultatów. Wystarczy, że będziesz publikować profesjonalne artykuły (nawet jeden tygodniowo). Woobox z Lublina, która przeprowadzi Ciebie przez proces tworzonia treści pod kątem pozycjonowania w wyszukiwarkach. Pozycjonowanie witryny firmowej czy sklepu internetowego jest potrzebne. Inaczej niweczysz szansę długoterminowej strategii pozyskiwania ruchu organicznego. Liczy się profesjonalizm działań, systematyczność i cierpliwość w oczekiwaniu na rezultaty. Wysokiej jakości unikalne treści i artykuły na blogu od profesjonalnego copywritera to Twoja szansa osiągniecie celu. Od Ciebie jedynie zależy, jak daleko chcesz zajść.

Co to jest SEO stron internetowych?

SEO czyli Search Engine Optimization to działania, których celem jest budowanie widoczności konkretnej strony w wynikach wyszukiwania Google. W ramach SEO przeprowadza się audyty witryny, bada linki oraz dodaje artykuły. Co to jest SEO? I jak pomaga ono w promocji marki?

Działania SEO polegają na dostosowaniu zawartości strony internetowej – pod kątem technicznym oraz treści – w taki sposób, aby odpowiadała ona aktualnym wymogom wyszukiwarki Google. Dzięki zmianom na stronie witryna zaczyna wyświetlać się w TOP10 organicznych wyników wyszukiwania. Zbiera tym samym odbiorców, poszerza zasięgi i pomaga firmie sprzedawać.

W ramach SEO możemy wyróżnić 2 typy działań:
– on-site: wszystkie wdrożenia przeprowadzone w obrębie strony, głównie aspekty techniczne, content marketing, a także linkowanie wewnętrzne;
– off-site: wdrożenia poza stroną internetową, skupiające się na budowaniu jej autorytetu, są to głównie linki zewnętrzne.

SEO on-site – na czym polega?

Są to działania prowadzone w obrębie witryny. Polegają na dostosowaniu strony do Google i jego algorytmów. W głównej mierze skupiają się na dodawaniu nowych, wartościowych treści i optymalizacji starszych wpisów.

Content marketing obejmuje dobór słów kluczowych w oparciu o konkurencyjność oraz ilość wyszukiwań danej frazy. Dobierana jest również długość tekstu. Regularnie dodawane wpisy na blogu firmowym pomagają firmie zabłysnąć w sieci. Im więcej ciekawych wpisów, tym większe szanse na wysokie pozycje strony w Google.

Sam content marketing to jednak za mało. Konieczne jest także prawidłowo wykonane linkowanie wewnętrzne oraz optymalizacja techniczna, w zakresie szybkości ładowania strony, adresów url czy responsywności.

Czym właściwie jest SEO off-site?

Jest to głównie linkowanie zewnętrzne z różnych stron i serwisów. Jego zadaniem jest podniesienie renomy konkretnej witryny w Google. Jakość odnośników informuje wyszukiwarkę o wartości danej strony, co powoduje z kolei wyświetlanie jej wyżej w wynikach wyszukiwania.

Linki kierujące do strony są jak pozytywne opinie o witrynie.

Jednak nie wszystkie odnośniki będą odpowiednie. Słabej jakości mogą zaszkodzić pozycji strony. Dlatego warto wybierać je z rozsądkiem i dbać o to, aby wyglądały naturalnie.

Odnośniki możemy umieszczać w różnych serwisach i na wiele stronach. Są to m.in.:
 Linkowanie z for: wybierajmy fora znane i duże, unikamy tych mniejszych, gdyż mają one praktycznie zerowy wpływ na SEO;
 komentarze na blogach tematycznych: dobry sposób, aby różnicować linki; komentarz musi wnosić coś do dyskusji, inaczej będzie uznany za spam;
 artykuły sponsorowane: na witrynach powiązanych tematycznie lub w serwisach informacyjnych, często musimy za nie zapłacić;
 naturalne: umieszczone przez użytkowników, np. w mediach społecznościowych czy na blogu.

Dbając o linkowanie zewnętrzne zwracamy uwagę na różnicowanie linków – zarówno pod kątem miejsca, z którego pochodzą, jak i ich wyglądu. Anchor text, czyli treść, która znajduje się w linku może przyjmować kilka form. Mieszajmy je. Może to być klasyczny adres strony, nazwa firmy, marki lub też słowo kluczowe z długiego ogona. Uważamy przy tym, aby nie dopuścić do kanibalizacji słów kluczowych, linkując na tę samą frazę do różnych podstron w witrynie.

Ile trwa pozycjonowanie stron?

Posiadasz własną stronę internetową i zastanawiasz się nad jej pozycjonowaniem? Nie wiesz, ile czasu trzeba czekać na efekty? Niestety na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi.

SEO to działania długotrwałe. Raz rozpoczęte działania powinny być nieustannie aktualizowane w oparciu o kolejne zmiany w algorytmach Google czy posunięcia konkurencji. SEO nigdy się nie kończy i tylko regularne działania przynoszą firmom satysfakcjonujące rezultaty.

Wyniki pozycjonowania stron www  mogą być widoczne już po miesiącu, a czasem nawet po roku od rozpoczęcia prac. Wszystko zależy od stanu technicznego strony, konkurencyjności i popularności słów kluczowych.

Pozycjonowanie nowej strony www

To najlepszy przypadek ze wszystkich, pozwala na podjęcie wszystkich działań od początku, łącznie z planowaniem i doborem słów kluczowych. W przypadku takich stron nie można też sprawdzić, na jakie frazy witryna jest już widoczna, jednak można dość sprawnie rozpocząć optymalizację na stronie oraz pozycjonowanie. Ile więc trzeba poczekać na pierwsze efekty w przypadku nowych stron internetowych?

Pierwsze wyniki z pozycjonowanie będą widoczne już po 2-3 miesiącach. Jednak będą to zmiany wynikające z odpowiedniego przygotowania technicznego strony, a także stworzenia kilku podstawowych tekstów. Dopiero po około pół roku zobaczymy, jak nasza strona zaczyna „łapać” pozycję w Google. Natomiast pełne ustabilizowanie pozycji osiągnie po roku czasu.

Pozycjonowanie małych oraz istniejących stron internetowych

W przypadku małych i istniejącyhc stron internetowych wszystko zależy od ilości tekstu oraz autorytetu domenyi. Samo uporządkowanie takich elementów jak szybkość ładowania witryny, meta tagi czy nagłówki powinno przynieść efekty już po 2 miesiącach od wdrożenia. Solidnych efektów oczekujmy po 2-3 miesiącach.

Oczywiście czas ten zależy od ilości pracy, którą wkładamy w pozycjonowanie stron. Jeśli zdecydujemy się na dodawanie tylko jednego wpisu blogowego oraz jednego odnośnika z zewnętrznych serwisów, na satysfakcjonujące efekty będziemy musieli poczekać dłużej.

Pozycjonowanie sklepów internetowych

To najbardziej skomplikowany przypadek, zwłaszcza w przypadku rozbudowanych witryn. Ale ma też dużo większe możliwości niż klasyczna strona internetowa. Samo przygotowanie struktury sklepu oraz dodanie opisów kategorii zoptymalizowanych pod SEO przyniesie ogromne efekty. A to, ile będzie to trwało, zależy od czasu, który potrzebujemy na przygotowanie tekstów i indeksacji w Google. Warto wspomnieć, że bardziej popularne sklepy zostaną szybciej zaindeksowane w wyszukiwarce, a tym samym wyniki przyjdą znacznie szybciej. Zadowalających efektów pozycjonowania możemy spodziewać się po około pół roku od rozpoczęcia działań związanych z SEO.

Skuteczna obsługa kampanii SEO od Woobox

Pierwszym elementem pozycjonowania pod kątem wyszukiwarek jest zaindeksowanie stron internetowych, jednak zanim to nastąpi musimy sprawić, by wyszukiwarki odwiedziły pozycjonowaną stronę www. Pierwsza indeksacja może trwać dni, tygodnie, a nawet miesiące. Początkowe wizyty robotów wykrywających strony mogą być nieprzewidywalne, jednak przyszłe wizyty mogą być sterowane przez agencję SEO. Zasada działania jest dość prosta, im częściej aktualizujemy treść na stronie, tym częściej roboty Googla będą pojawiać się na stronie. Oczywiście początkowa indeksacja strony to tylko rozpoczęcie prac nad SEO. Zdobycie przychylności wyszukiwarki, by jak najszybciej zindeksowała witrynę i powiązała resztę strony z branżą w jakiej dziełamy to nie lada sztuka. Aby tego dokonać należy kontrolować proces powstawania strony razem z agencją SEO, by już na początku osiągnąć jak najlepsze efekty SEO.

 

Kompeksowe usługi SEO zleć firmie Woobox z Lublina

Lub

Zostaw swój numer. Oddzwonimy.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

Proces pozycjonowania strony – Woobox z Lublina

Wszystkie treści, które odczytują roboty wyszukiwarki Google są przechowywane w indeksie, który jest przeszukiwany w momencie wpisania odpowiednich słów kluczowych w wyszukiwarce. (Zadaniem Googla jest wyświetlić najbardziej odpowiednie wyniki wyszukiwania.) Kluczową rolę w odpowiedniej indeksacji odgrywa SEO on-site.  Przynajmniej w odniesieniu do tego, co wyszukiwarki wyświetlą użytkownikowi. Problemem w pozycjonowaniu jest to, że istnieje tak wiele elementów, które nie tylko wchodzą w grę co stale zmieniają się, przez co osiągnięcie skutecznej optymalizacji pod kątem wyszukiwarek może nigdy nie być możliwe.

Na szczęście nasza agencja SEO stara się przypodobać wyszukiwarce Google spełniając wymagania jakościowe dotyczące stron internetowych.

  • Dostarczamy wysokiej jakości treści.
  • Aktualizujemy treść na bieżąco.
  • Pozyskujemy linki zwrotne z wysokojakościowych miejsc.
  • Przekazujemy wtytyczne dotyczącę ładowania strony

Samo spełnienie wspomnianych kryteriów optymalizacyjnych będzie wymagającym zadaniem dla właściciela strony, który musi starannie wyważyć linię między dobrymi technikami optymalizacji, a prze-optymalizowaniem strony internetowej. Innymi słowy optymalizacja on-site musi być wykonana bez taktyk wykorzystujących „Black Hat SEO”, które będą obejmować rzeczy takie jak:

  • Keyword Stuffing – powtarzanie słów kluczowych w kółko bez logicznego sensu lub umieszczanie słów kluczowych niemających związku z kontekstem.
  • Ukryta zawartość – w tym słowa kluczowe lub tekst, który jest nie widoczny dla użytkownika. Np.: kolor tekstu jest tego samego koloru co tło.
  • Farmy linków – linki umieszczane na stronach, które zawierają więcej linków wychodzących niż przychodzących.

Chociaż wiele osób uważa wspomniane metody „Black Hat SEO” za skuteczne podczas pozycjonowania, to w rzeczywistości mogą one doprowadzić do całkowitego zablokowania witryny w wyszukiwarkach. W wielu przypadkach rozsądniejszym wyjściem będzie zlecenie prac SEO zaufanej agencji, która będzie odpowiadać za jakość pozycjonowania stron internetowych osiągając wyniki, które będą miały długotrwałe rezultaty.

Podstawą dobrego pozycjonowania jest Audyt SEO

Audyt SEO to proces identyfikacji problemów lub błędów, które mogą uniemożliwić witrynie internetowej osiągnięcie pozycji w Google i innych wyszukiwarkach. Audyt SEO jest podstawową czynnością, którą musimy wykonać, aby osiągnąć prawidłową i skuteczną optymalizację pod kątem wyszukiwarek. W ramach audytu wykonujemy podstawowe czynności takie jak:

  • Określenie grup słów kluczowych
  • Stworzenie/sprawdzenie struktury strony internetowej
  • Analiza konkurencji
  • Przygotowanie strategii linkowania
  • Sprawdzenie poziomu indeksowana oraz zidentyfikowanie błędów w indeksowaniu przez Google
  • Sprawdzenie witryny pod kątem problemów on-page SEO
  • Badanie  SEO pod kątem potencjalnych problemów z linkami przychodzącymi prowadzącymi do stron 404
  • Sprawdzenie, czy strona internetowa jest dobrze zoptymalizowana pod użyteczność dla użytkownika (zarówno dla użytkowników mobilnych, jak i stacjonarnych)
  • Sprawdzenie treści pod kątem słów kluczowych
  • Sprawdzanie witryny pod kątem zduplikowanych lub niedostatecznych treści

Audyty SEO są kluczowe, aby pomóc Twojej stronie i firmie uniknąć:

  • Utraty ruchu organicznego z powodu problemów ze stanem witryny
  • Utraty możliwości sprzedaży lub utraty przewagi konkurencyjnej nad innymi markami
  • Nieprawidłowej indeksacji witryny

Pełny audyt SEO powinien także skupić się na wytypowaniu grup słów kluczowych, które wybierzemy jako kluczowe do osiągnięcia największych zysków na konkretniej stronie internetowej. Z tego powodu w pierwszej kolejności określamy, które grupy słów kluczowych będą wykorzystywane w celach pozycjonowania. W większości przypadków grupy te będą bezpośrednio lub pośrednio związane z tematem lub niszą, z którą strona internetowa jest lub będzie związana.

Po ustaleniu poszczególnych grup słów kluczowych, możemy zacząć tworzyć kompleksową listę fraz, które posiadają następujące cechy:

  • Duża liczba odbiorców
  • Mała lub żadna konkurencja

W pozycjonowaniu najważniejsze jest ustalenie głównych grup słów kluczowych, które pomogą nam ustalić strukturę strony, oraz określić precyzyjnie słowa kluczowe zawierające małą liczbę konkurencji, będą to słowa drugorzędne jednak nadal wartościowe, ale nie w takim stopniu, jak słowa najwyższego poziomu. Słowa kluczowe drugiego i trzeciego stopnia będą wartościowe w odniesieniu do łatwości uzyskania wysokiego ruchu w wyszukiwarkach. Główną zaletą niższego poziomu słów kluczowych jest fakt, że nie trzeba pracować tak ciężko, aby uzyskać wysokie pozycje w wyszukiwarkach. Słowa te w większości przypadków równoznaczne są z mniejszą liczbą wyszukiwań, przez co konieczne jest ustalenie większej ilości słów kluczowych niższego poziomu.

Zasadniczo jednak skupiając się na całej grupie słów kluczowych wyniki będą o wiele lepsze niż w przypadku skupienia się tylko na słowach kluczowych najwyższego poziomu.

Oczywiście w celu przeprowadzenia analizy konieczne jest posiadanie specjalistycznego oprogramowania jak i umiejętność korzystania z niego, by skrócić czas potrzebny na zdobycie wartościowych danych – bez względu na ile słów kluczowych zdecydujesz się pozycjonować.

Pozycjonowanie stron internetowych w stylu „Content is king”

 Z perspektywy odbiorcy, treść nie tylko zachęca do odwiedzin, ale również zachęca odbiorcę do regularnych powrotów. Z punktu widzenia wyszukiwarek, treść jest jednym z podstawowych czynników decydujących o tym, jak duży autorytet należy nadać danej stronie internetowej. Oczywiście, aby stać się najlepszym w branży, treść musi być wysokiej jakości, by pozostać najlepszym, treść powinna być aktualizowana regularnie.

Nie wspominając o tym, że trzeba również regularnie dodawać nowe treści. W przeciwnym razie, jakikolwiek pozycje, które początkowo zdobędzie strona internetowa, po prostu znikną. To samo będzie tyczyć się autorytetu domeny, który osiągniemy.

Jeżeli weźmiesz pod uwagę wszystkie inne zadnia jakie spoczywają na Tobie jako właścicielu strony internetowej, to może okazać się, że samodzielne tworzenie treści zgodnie z wytycznymi SEO zajmie po prostu zbyt wiele czasu. Jedną z najlepszych metod pozyskiwania wysokiej jakości treści jest oddelegowanie obowiązków pozycjonerskich efektywnej agencji Woobox w celu skutecznego wypozycjonownaia strony internetowej. Zamiast poświęcać czas na pisanie oraz optymalizowanie treści samemu, możesz po prostu umieszczać zoptymalizowane artykuły napisane przez Woobox

W Woobox wiemy czego potrzebujesz, by osiągnąć wysokie pozycje w Google

Wybór właściwych słów kluczowych oraz publikacja wysokiej jakości treści bogatej w słowa kluczowe to połowa drogi do zwiększenia rozpoznawalności w wyszukiwarkach. Pozostała praca w dużej mierze oparta jest na autorytecie oraz popularności strony internetowej.

W świecie wyszukiwarek popularność nabiera zupełnie innego znaczenia, w większości przypadków sprowadza się do tego prostego schematu- jeżeli wysokojakościowa treść jest stworzona przez zaufanego autora oraz umieszczona na stronie z dużą ilością wartościowych linków możemy mówić o zwycięzcy konkursu na najbardziej popularną stronę internetową w danej branży.

To jest właśnie ta gra, którą agencje uwielbiają, gra której ostatecznym celem jest uzyskanie wartościowych linków od innych tematycznie powiązanych stron internetowych, by dostarczyć takie linki posiadamy własną bazę stron internetowych publikujących treści sponsorowane oraz wpisy gościnne.

Jako agencja przeszukujemy bazę stron współpracujących w celu odnalezienia portali, które posiadają treści lub produkty zbliżone do pozycjonowanej strony. W celu uzyskania jak najwięcej korzyści z procesu pozyskiwania linków szukamy wartościowych stron internetowych posiadających mniejszą liczbę linków wychodzących niż przychodzących. Oprócz stron tematycznych przeprowadzamy linkowanie z lokalnych oraz globalnych portali informacyjnych, dzienników regionalnych czy stron powiązanych ze starymi mediami. (Telewizja, Radio). Naturalnie, ktoś, kto jest bezpośrednią konkurencją dla pozycjonowanej strony, nawet nie rozważyłby oddania linku zwrotnego, w przypadku braku możliwości pozyskania wartościowych linków rozpoczynamy tworzenie zaplecza tematycznego, które będzie powiązane z pozycjonowaną stroną internetową.  

Potrzebujemy czasu i pieniędzy, by zachęcić wysokojakościowe strony internetowe do umieszczania linków przychodzących spełniających rygorystyczne kryteria dla linku pozycjonującego:

  • Strona internetowa powinna umieścić treść wskazując na autora.
  • Link pochodzi z wartościowej i wysoko pozycjonowanej strony internetowej.
  • Link jest umieszczony w treści przydatnych z punktu widzenia odbiorcy.
  • Treść jest podlinkowana wewnątrz serwisu.

Pozyskując linki należy pamiętać, że jakość zawsze wygra nad ilością, tym bardziej biorąc pod uwagę pozycjonowanie. Warto rozważyć pozyskanie mniejszej ilości linków z popularnych stron internetowych niż niezliczone ilości linków z witryn spamowych.

Jak wygląda pozycjonowanie w Woobox ?

Jeżeli Twoja konkurencja pozycjonuje się od kilku lat, posiada setki publikacji oraz tysiące linków – Musimy ich przebić zdobywając wysokojakościowe linki oraz wartościowe publikację. Do tego musimy naprawić błędy na stronie, w wielu przypadkach usunięcie błędów na stronie wymaga wielogodzinnych prac programistycznych połaczonych z pracą specjalisty SEO. Im szybciej chcesz osiągnąć dobry wynik, tym więcej działań trzeba będzie wykonać w tym samym okresie, co będzie wpływać na cenę pozycjonowania.

Przykład kalkulacji usługi SEO dla małej marki związanej z branżą budowlaną:
  • 50 artykułów na blog
  • 10 publikacji zewnętrznych zawierających link
  • 50 opisów produktów.
  • Prace optymalizacyjne na stronie
  • Prace SEO w takim przypadku rozliczamy następująco:

Budżet na pozycjonowanie: 

+ Koszt stworzenia 50 artykułów ( 50 x 300zł=15000zł )

+ 10 publikacji zewnętrznych (10x 500 zł= 5000zł)

+ 50 opisów produktów (50x100zł=5000zł).

+ Prace programistyczne na stronie: 10h programisty( 10 x 150zł=1500zł)

+ 3h konsultacji programisty z specjalistą SEO dotyczące wdrożenia zmian. (3x130zł=390zł).

= Koszt całkowity działań związanych z SEO wynosi 22390 zł.

Otrzymaną kwotę 22390zł dzielimy poprzez okres czasu jaki ustaliliśmy z klientem, w tym przypadku działania zostały zaplanowane na 12 miesięcy.

22390zł : 12 miesięcy = 1866zł miesięcznie.

Budżet SEO – Kwota przeznaczona na konkretne działania: koszty pracy programisty, koszty grafika, koszty copywritera, koszty publikacji artykułów zewnętrznych itd… Do budżetu musimy dodliczyć koszty związane z obsługą kampanii SEO.

Obsługa działań SEO: Przygotowanie wytycznych dla Copywriterów, znalezienie wartościowych miejsc pod publikacje, analizy, optymalizacja, konsultacje oraz rzeczywisty czas poświęcony na wdrożenie kampanii SEO. Wysokość wynagrodzenia zależna jest od ilości prac jaką musimy wykonać, kwota dotycząca obsługi ustalona jest indywidualnie z każdym klientem przed rozpoczęciem prac. 

Przed wykonaniem właściwych działań SEO przygotowywany jest audyt, który pozwala stworzyć najlepszą strategię pozycjonowania. W kolejnym kroku ustalamy harmonogram spotkań w ramach, których będziemy informować Państwa o wykonanych dotychczas pracach według przygotowanej strategi oraz ustalać plan działań na kolejny okres.

Czynniki rankingowe mające wpływ na wyniki wyszukiwania Google

Czynniki rankingowe mają ogromny wpływ na pozycję strony internetowej w wynikach wyszukiwania na dane hasło lub frazę. Wysokość pozycji strony wpływa na jej widoczność i możliwość zdobycia ogromnych ilości odwiedzających. Wyszukiwarka Google stosuje szereg czynników, które są brane pod uwagę przy określaniu pozycji stron internetowych. Oto kilka z nich:

  • Słowa kluczowe: Google sprawdza, zastosowanie całej grupy słów kluczowych w w treści strony oraz bada ich zależność pod względem tematyki strony.
  • Linki przychodzące: Wyszukiwarka sprawdza liczbę oraz jakość linków przychodzących z innych stron. Wysokojakościowe linki z innych stron są uważane za ważny sygnał o jakości strony. W przypadku linków przychodzących bardzwo ważna jest ich przynależność geograficzna – Jeżeli chcemy wyświetlać się lokalnie powinniśmy linkować z lokalnych serwisów to samo tyczy się pozycjonowania międzynarodowego, gdzie musimy pozyskiwać linki w krajach na których nam zależy.
  • Szybkość ładowania strony: Google ocenia szybkość ładowania strony podczas ustalania rankingu strony internetowej.
  • Dostosowanie do urządzeń mobilnych: Google ocenia, czy strona jest przystosowana do wyświetlania na różnych urządzeniach, takich jak smartfony i tablety.
  • Wydajność strony internetowej: Bardzo ważnym elementem w optymalizacji strony pod względem urządzeń mobilnych jest wydajność strony, a w zasadzie stopień wykorzystywania mocy obliczeniowej telefonu potrzebnej do wygenerowania strony. Google wymaga, by skrypty .js wykonywały się krócej niż 250ms.
  • Struktura strony: Google sprawdza, czy strona ma przejrzystą strukturę dla robotów oraz weryfikuje poprawnie oznaczanie poszczególnych elementów np.: schemy.
  • Meta tagi tytułu i opisu: Meta tagi tytułu i opisu są ważnymi elementami strony, które mogą być wyświetlane w wynikach wyszukiwania. Dlatego ważne jest, aby były one odpowiednio zoptymalizowane i zawierały słowa kluczowe.
  • Autorytet domeny/autora: wiarygodne treści publikowane przez wiarygodne osoby mają wpływ na SEO strony internetowej i wzmocnienie zaufania internautów do marki.
  • Dane behawioralne: ogólna aktywność na stronie + wyczerpanie tematu ( Użytkownik nie wraca do wyszukiwarki z tym samym zapytaniem.)
  • Treść strony: Roboty Googla oceniają zawartość strony pod względem unikalności oraz użyteczności dla użytkownika końcowego.
  • Adresy URL: Adresy URL stron mogą być brane pod uwagę przez Google podczas ustalania rankingu strony. Kluczowe jest, aby adresy URL były przyjazne dla użytkownika. 
  • Media społecznościowe: Aktywność na różnych platformach społecznościowych, takich jak Facebook czy Twitter, może być brana pod uwagę przez Google przy określaniu rankingu strony.

Pamiętaj, że Google stale uaktualnia swój algorytm, więc ważne jest, aby na bieżąco śledzić zmiany i dostosować strategię pozycjonowania do wytycznych Googla.

 

Zleć pozycjonowanie stron internetowych firmie z Lublina

Zostaw swój numer. Oddzwonimy.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych