Własna strona internetowa
od WooBox!

Rozumiemy powody przez które możesz mieć opory przed stworzeniem strony internetowej dla swojego biznesu: „nie jestem obeznany z technologią”, „są zbyt drogie”, „nie mam czasu” lub  „mam wystarczająco dużo klientów i nie potrzebuję go”. Nie musisz być obeznany z technologią, by posiadać stronę internetową.  Stworzenie profesjonalnej strony internetowej dla Twojej firmy może być tanie i łatwe.

N

Uwolnij swój biznes

Jesteśmy zwolennikami wykorzystywania każdego kanału sprzedażowego. Jednak głównym miejscem sprzedaży i budowania świadomości wśród klientów powinna być Twoja własna zarabiająca strona internetowa.

Szacujemy, że Internet w niedługim czasie będzie głównym kanałem komunikacji a co za tym idzie pozyskiwania klientów dla biznesu. Już dziś miliony osób poszukuje w internecie firmy podobnej do Twojej.
woobox

/ 5.

W Lublinie tworzymy strony internetowe, które zarabiają pieniądze dla Ciebie kiedy śpisz.

Efektywna strona internetowa!

Projektujemy strony, które się pamięta.

Rozwój marki

Pomagamy zwiększyć zyski wykorzystując własne doświadczenie biznesowe.

Bezpieczeństwo

Pomagamy osiągnąć najwyższy zwrot z inwestycji w stronę, jaki widziała Twoja firma.

Prowadzisz firmę bez zarabiającej strony www??

N

Twoja firma jest najważniejsza

Czas porozmawiać o sekretach zwiększenia sprzedaży, dzięki nowoczesnej stronie internetowej. Stronie na której będą tylko Twoje produkty w sprzedaży. Strona, która zarabia tylko na Ciebie, a nie na Twoją konkurencję.

N

Posiadanie strony internetowej przyciągnie nowych klientów do Twojego biznesu.

Większość ludzi bada firmę lub usługę online przed podjęciem decyzji o zakupie. Jeśli nie masz strony internetowej, nie masz szans na zdobycie udziału w tym rynku. Twoja strona internetowa może być dostępna 24/7/365 nawet wtedy, gdy Ciebie nie ma. Strona internetowa działa jak Twój osobisty rzecznik prasowy poza godzinami pracy. 

N

Strona internetowa zwiększa wiarygodność.

Czy wiesz, że 56% ludzi stwierdziło, że nie zaufa firmie bez strony internetowej. Posiadanie dobrej strony internetowej natychmiast zwiększa Twoją wiarygodność.

N

Posiadanie strony internetowej pozwoli Ci zaoszczędzić czas.

Niezależnie od tego, czy prowadzisz sprzedaż online, telefonicznie czy robisz to osobiście. Komunikacja z potencjalnymi klientami wymaga czasu. Twoja strona internetowa może zaoszczędzić ten czas, dostarczając odpowiedzi na najczęsciej zadawane pytania klientów. Co to oznacza dla Ciebie? Możesz poświęcić swój czas na bardziej wartościowe rzeczy.

N

Odzyskaj kontrolę nad swoją marką.

Stwórz własne zadasady.

Zamów pakiet korzyści od WooBox

PAKIET BIZNES

Dla firm, które potrzebują podstawowej
strony-wizytówki bez indywidualnych elementów.

3699

zł jednorazowo

L

Implementacja szablonu WordPress dedykowanego pod branżę klienta

L

Wstawienie grafiki dostarczonej przez klienta

L

Wstawienie treści stworzonej przez klienta

L

Konfiguracja formularza kontaktowego

L

Instalacja zakupionego certyfikatu SSL na serwerze klienta

L

Strona główna + maksymalnie 5 podstron

Zalety Pakietu

N

Niska cena

N

Możliwość samodzielnej edycji

N

Czas realizacji 1-3 dni

Wady Pakietu

K

Brak jakiejkowiek optymalizacji pod wyszukiwarkę (Twoja strona będzie wyśwtelać się w Google w ograniczonym zakresie).

K

Istnieje możliwość, że Twoja konkurencja skorzysta z tego samego szablonu

K

Brak systemu zamówień online

Zostaw swój numer. Oddzwonimy.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

PAKIET PRO

Dla firm, które potrzebują wyróżniającej się strony-wizytówki
i chcą być widoczne.

5499

zł jednorazowo

L

Indywidualny projekt na bazie szablonu strony internetowej

L

Wstawienie grafiki dostarczonej przez klienta lub wybór grafiki z bazy WooBox

L

Wstawienie treści stworzonej przez klienta lub stworzenie treści za klienta

L

Konfiguracja formularza kontaktowego

L

Instalacja zakupionego certyfikatu SSL na serwerze klienta

L

Strona główna + maksymalnie 5 podstron

L

Wtyczki do optymalizacji strony pod wyszukiwarkę -Typek Performance + SeoPress (Wartość ponad 600 zł)

L

Wstępna optymalizacja pod wyszukiwarkę - Dodanie Meta Tytułów i Meta opisów

Zalety Pakietu

N

Niska cena

N

Możliwość samodzielnej edycji

N

Strona wstępnie przygotowana pod pozycjonowanie

N

Czas realizacji do 10 dni

N

Wtyczki o wartości ponad 600 zł gratis

Wady Pakietu

K

Samodzielna optymalizacja tekstów pod wyszukiwarkę Google

K

Samodzielna optymalizacja opisów alt dla zdjęć

K

Brak systemu zamówień online

Zostaw swój numer. Oddzwonimy.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

PAKIET PREMIUM

Dla firm, które inwestują w stronę po to, by zwróciła się jak najszybciej, oraz cenią kompleksową obsługę.

od 7899

zł jednorazowo

L

Indywidualny projekt strony internetowej

L

Wstawienie grafiki dostarczonej przez klienta lub wybór grafiki z bazy WooBox

L

Wstawienie treści stworzonej przez klienta lub stworzenie treści za klienta

L

Konfiguracja formularza kontaktowego

L

Instalacja zakupionego certyfikatu SSL na serwerze klienta

L

Strona główna + maksymalnie 10 podstron + sklep + blog

L

Wtyczki do optymalizacji strony pod wyszukiwarkę -Typek Performance + SeoPress (Wartość ponad 600 zł)

L

Wstępna optymalizacja pod wyszukiwarkę - Dodanie Meta Tytułów i Meta opisów

L

Podłączenie usługi Google Analytics

L

Podłączenie usługi Google Search Console

Zalety Pakietu

N

Najlepszy stosunek ceny do funkcjonalności

N

Możliwość samodzielnej edycji

N

Propozycja słów kluczowych do pozycjonowania

N

Strona przygotowana pod pozycjonowanie

N

Czas realizacji do 14 dni

N

Wtyczki o wartości ponad 1200 zł gratis

N

System zamówień online

Zostaw swój numer. Oddzwonimy.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

Sprawdź co piszą o nas zadowoleni klienci

Nie ma dla nas lepszej rekomendacji niż, rosnące Przychody naszych partnerów.

Agnieszka

Właściciel biznesu

...Dobre ceny. I błyskawiczny helpdesk. A dla przedłużających... - dodatkowe zniżki (to była bardzo miła niespodzianka).

Mateusz

Właściciel biznesu

Jak dla mnie bomba! Wszystko czego potrzebuję do rozbudowy swojej strony w jednym miejscu... Na szczególną uwagę zasługuje support - błyskawiczna reakcja na problemy spowodowane nieporadnością użytkownika.

Mateusz

Właściciel biznesu

W dwa lata osiągneli 500% wzrost przychodów!! Rafał to istna instytuacja zapewniająca kompleksową obsługę seo oraz marketingu internetowego na jaki zasługujesz.

Łukasz

Właściciel biznesu

Świetna firma i strona! 

Patrycja

Właściciel biznesu

Bardzo rzetelna i fachowa firma. Uważam, że w dzisiejszych czasach ważne jest profesjonalne i ludzkie podejście do klienta i ta firma właśnie taka jest! Polecam!

Aleksander

Właściciel biznesu

Pełen profesjonalizm i niebywałe zaangażowanie w wykonywaną pracę. Na podkreślenie zasługuje szczególnie fakt bezproblemowego kontaktu i pełnej dyspozycyjności. Zdecydowanie polecam!

Woobox skuteczna strona internetowa

Coraz więcej lubelskich firm przenosi swoje usługi do Internetu, dzięki czemu docierają do klientów spoza małego i wąskiego obszaru geograficznego jakim jest zazwyczaj dzielnica prowadzenia biznesu. W większości przypadków to dzięki stronie internetowej udaje się ten cel zrealizować. Posiadając stronę internetową docierasz do klientów zamieszkujących inne dzielnice a nawet miasta, jest to ogromna szansa dla wielu przedsiębiorców, aby rozwijać swoją działalność. Dlatego tak ważne jest, aby każda mała lokalna firma z Lublina posiadała własną stronę internetową.

Zostaw swój numer. Oddzwonimy.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

Dlaczego posiadanie strony internetowej jest tak ważne dla lokalnego biznesu?

Strona internetowa to brama, drzwi i szyld powitalny każdej firmy. Powinna wywoływać pozytywne emocje oraz uczyć konsumenta. Pierwsze wrażenie, jakie wywrze na konsumencie i może z całą pewnością zadecydować o tym, czy będzie on dalej zaangażowany.

Jakie korzyści płyną z posiadania firmowej strony internetowej?

Strona internetowa pokaże Twoim odbiorcom, że naprawdę istniejesz. Mała firma potrzebuje strony internetowej, aby prowadzić działalność w dzisiejszym cyfrowym świecie. Bez strony internetowej rezygnujesz z wielu, jeśli nie z większości potencjalnych klientów, którzy nie będą mogli dowiedzieć się niczego o Tobie lub ofercie Twojej firmy.

Czy strona internetowa będzie widoczna w lokalnych wynikach Google ?

W dzisiejszym cyfrowym świecie to Google, decyduje praktycznie o wszystkim. To tam szukamy odpowiedzi na pytania, wyszukujemy produkty i lokalne usługi. Wyszukiwarki odgrywają ważną rolę w sukcesie firm. Bez strony internetowej, potencjalni klienci nie będą w stanie znaleźć Twojej oferty w swoich wyszukiwanych frazach np.; Strony internetowe Lublin.

Posiadanie profesjonalnej strony internetowej pozwala odnaleźć Twoją firmę w sieci i uzyskać potrzebne im informacje. Ale jeśli dobrze rozreklamujesz swoją stronę, może to również oznaczać, że pojawisz się w wynikach wyszukiwania dla ludzi, którzy nawet nie wiedzieli, że szukają Twojej oferty.

Strona www to miejsce, w którym zaprezentujesz ofertę jak i przekażesz wszystkie kluczowe informacje takie jak adres, numeru telefonu, formularz kontaktowego, listy produktów/usług, cen, itp. Strona internetowa dla firm z Lublina pozwoli klientom znaleźć Twoją ofertę w sieci. Jednak, by byłą widoczna musi być poprawnie zoptylamizowana pod wyszukiwarkę Google. W przypadku niektórych branż również warto skorzystać z usługi pozycjonowania stron internetowych.

Czy strony internetowe dla firm z Lublina zwiększają wiarygodność?

Posiadanie strony internetowej zwiększa wiarygodność Twojej firmy. W cyfrowej erze, brak firomowej strony internetowej  może być podstawą do podejrzeń, przez co nie będziesz w stanie zrealizować wielu sprzedaży. Klienci będą szukać Ciebie w sieci, a posiadanie strony internetowej jest jednym z kryteriów określających wiarygodność. Posiadanie strony internetowej daje Twojej firmie większe możliwości. Np: Posiadanie własnej nazwy domeny i unikalnego adresu email – jeśli wysyłasz email z prywatnego emaila, potencjalni klienci mogą nie traktować Cię tak poważnie.

Czy strona internetowa pozwala konkurować z innymi na rynku?

Stworzenie strony internetowej jest pierwszym krokiem w kierunku umieszczenia firmy w miejscu, w którym może się ona rozwijać. Własna strona internetowa pozwala promować produkt, budować wiarygodność, wyróżniać się i konkurować na Lubelskim rynku usług. Jeśli nie ma Cię w Internecie, nie jesteś konkurencyjny i zapewne bardzo szybko przegapisz możliwości pozyskiwania nowych klientów, co gorsza nawet lojalni klienci odejdą, znajdą kogoś innego.

Czy strona internetowa jest potrzebna małej firmie?

Strony internetowe są jedną z najlepszych inwestycji jaką można zrobić. Kiedy działasz z jednej lokalizacji, twoja obecność ma tendencję do ograniczania się do miejsca, w którym jesteś. Dzięki stronie internetowej, możesz dotrzeć do ludzi w innych krajach lub na drugim końcu świata. Niektórzy z nich mogą stać się klientami, inwestorami lub dostawcami, a nigdy nie znaleźliby cię, gdybyś nie miał strony internetowej.

Czy strona internetowa dla lokalnej firmy ułatwia dotarcie do klientów?

Mały biznes powinien korzystać ze strony internetowej, aby skutecznie dotrzeć do bazy klientów i być w stanie skutecznie komunikować się z obecnymi i potencjalnymi klientami. Co więcej, dzisiejsi konsumenci wykorzystują strony internetowe nie tylko do identyfikacji firm, z którymi chcą przeprowadzić transakcję, ale także do oceny wiarygodności lub „kondycji” lokalnej firmy. Nieodpowiednia lub „nieaktualna” strona internetowa może wskazywać na nierzetelnego kontrahenta co prowadzi potencjalnego klienta do wybrania innej oferty.

Strona internetowa to wizytówka Twojej firmy

Mała firma musi posiadać miejsce, w którym dokładnie przedstawia kim jest i dlaczego ludzie powinni kupować jej produkty lub korzystać z jej usług. W momencie, gdy klienci szukają produktu lub usługi muszą zobaczyć Twoją funkcjonalną stronę internetową, która daje poczucie, że Twoja firma jest dla nich właściwym wyborem. Strona internetowa reprezentuje Twoją markę w przestrzeni cyfrowej i bez niej ciężko będzie stworzyć sprawnie funkcjonującą firmę.

W swoim podstawowym założeniu strona internetowa zastępuje przestarzałą wizytówkę. Ma ona charakter informacyjny oraz sprzedażowy. Bardzo często oferuje wgląd w to, kim jesteś, dlaczego to co oferujesz lub sprzedajesz jest lepsze od konkurencji. Strona internetowa może budować społeczność, więź i lojalność, jeśli jej zawartość jest ciągle uaktualniania i angażująca. Ponieważ większość ludzi szuka informacji za pomocą urządzeń mobilnych, strony internetowe muszą być zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych, zarówno pod względem szybkości jak i wyglądu.

Przyjazna odwiedzającym strona internetowa, która sprzedaje – czym musi się charakteryzować? Od UX do copywritingu.

Strona internetowa to fundament prowadzenia lokalnego biznesu oraz wizytówka firmy. Aby była skuteczna, i by dzięki niej biznes naprawdę rósł, strona internetowa powinna spełniać wiele kryteriów. Poniższy kompletny przewodnik pomoże stworzyć koncepcję strony internetowej oraz ułatwi komunikację ze specjalistami z Woobox, którzy ją dla Ciebie stworzą. 

Cel biznesu i strony internetowej a grupa docelowa

Strona internetowa ma prezentować biznes, stojące za nim wartości i wynikające z tego wszystkiego korzyści dla konkretnej grupy klientów. Wielu właścicieli biznesów jednak w ogóle się nad tymi elementami nie zastanawia. Zdarzają się nawet tacy, którzy nie znają dobrze usług i produktów, które oferują, gdyż uważają, że mają od tego ludzi, jednak to oni zlecają tworzenie contentu na stronę. Bez dogłębnej znajomości własnego biznesu nie ma szans na sukces w marketingu internetowym.

Jeżeli planujesz stworzenie strony internetowej w Woobox, zadaj sobie najpierw następujące pytania i sprawdź, czy potrafisz na nie odpowiedzieć. Jeżeli nie, to znajdź odpowiedzi, i to takie, które będą przekonujące i dla Ciebie, i dla potencjalnych klientów. Te pytania to:

  1. Kim jesteś i czym się zajmujesz w ramach swojego biznesu?
  2. Co masz do zaoferowania swoim klientom? Jakie problemy występujące w ich życiu możesz rozwiązać?
  3. Co wyjątkowego im oferujesz, czego nie oferuje Twoja konkurencja i dlaczego powinni wybrać właśnie Ciebie?
  4. Kim są Twoi idealni klienci? Czy stworzyłeś awatar klienta?
  5. Jakimi kanałami będziesz pozyskiwać ruch na stronę i ile chcesz mieć na niej odwiedzin miesięcznie?
  6. Jaki jest cel Twojej strony? Czy ma ona sprzedawać produkty, a może bardziej zależy Ci na dokładnym informowaniu czytelników o charakterze Twoich usług? A może chcesz zbudować lepszą świadomość marki wśród szerszych kręgów potencjalnych klientów? Czy strona będzie zawierała sekcję typowo blogową?

Sekcje na stronie internetowej – ile ich potrzebujesz i czy wszystkie są Ci naprawdę potrzebne?

Większość stron biznesowych trzyma się zasady sztywnego podziału elementów na oddzielne podstrony. Mamy więc na nich oddzielną sekcję „O nas”, oddzielną sekcję na opis usług oddzielną na opinie, a często także i oddzielną galerię zdjęć.

Takie podejście do organizacji strony skutecznie zniszczy Twój content marketing. Idealna budowa strony nie wymusza na czytelniku niepotrzebnego skakania po różnych działach, by mógł zapoznać się z Twoją ofertą. Dodatkowo treści o różnym charakterze lepiej zadziałają, jeżeli zostaną sprytnie połączone na jednej stronie, którą najczęściej jest strona landing page.

Weźmy na warsztat opinie klientów. Testimotiale klientów o olbrzymim potencjale często znajdują się w osobnej sekcji, do której prawie żaden internauta nie zagląda. Tworzenie jej jest bezcelowe. Opinie zawsze powinny być umieszczane na stronie głównej lub na landing page w miejscach, w których jest to najbardziej odpowiednie. Powinny one być elementem budującym emocje i być przeplatane z merytorycznymi informacjami, twardymi danymi, statystykami i opisem realnych korzyści, jakie odniosą Twoi klienci, gdy skorzystają z Twoich usług.

Chociaż charakterystyka Twojego biznesu może czasem narzucać nieco strukturę strony, to w uproszczeniu potrzebować będziesz:

  • Strony głównej — tu zawrzesz informacje, kim jesteś i czym się zajmujesz, a także to, jaką konkretną wartość wniesiesz w życie Twoich klientów i co Cię odróżnia od innych firm. Niech towarzyszą temu wszystkiemu dane i testimoniale. Nie musisz tu zawierać dokładnych informacji o tym, jak rozwiążesz problem i jak działasz, ale możesz o tym wspomnieć, by była to dla ciebie okazja do linkowania wewnętrznego;
  • Strony „O nas/firmie” – tutaj już dokładniej opiszesz, co dokładnie robisz i w jaki sposób rozwiązujesz problemy klientów. Opisz charakterystykę Twoich usług, uch cechy wyróżniające i pokaż, że rzeczywiście możesz pomóc;
  • Sekcję produktów/usług – to do niej będą należeć podstrony już bardzo szczegółowo opisujące to, co masz do zaoferowania i oferujące możliwość ich zakupienia;
  • Sekcji artykułów/bloga – w zdecydowanej większości przypadków blog jest konieczny, jeżeli chcesz budować konwersje. To tutaj podzielisz się z potencjalnymi klientami Twoją wiedzą, doświadczeniem, zbudujesz pozytywny obraz Twojej firmy, i podzielisz się wybranymi sekretami branży z czytelnikami;
  • Sekcji poświęconej przetwarzaniu danych osobowych i polityce prywatności – ten element nie tylko jest niezbędny według prawa, ale także wpływa on pozytywnie na obraz Twojej firmy. Do tego bardzo inteligentne dziś algorytmy wyszukiwarki faworyzują strony ze szczegółowo i jasno opisaną polityką prywatności, a więc obecność tych sekcji poprawi ranking SEO Twojej strony.

Twoja strona główna powinna być też spisem treści. Nie przeładowujemy jej zbyt szczegółowymi informacjami, przytłaczając tym samym czytelników. W Woobox zawieramy na niej to, co liczy się najbardziej, a od niej linkujemy do miejsc, które wyjaśnią więcej. Nie tylko taka organizacja jest bardziej przyjazna klientowi, ale też doskonale wpływa ona na SEO. Bogate linkowanie wewnętrzne to jeden z najważniejszych czynników w pozycjonowaniu stron.

Nowoczesna strona internetowa nie musi być stworzona „na bogato” – bogata powinna być treść…

Kiedy myślisz o nowoczesnej stronie internetowej, od razu przychodzi Ci zapewne na myśl jedna z tych, które atakują niezliczoną ilością elementów i mediów. Są to strony zawierające animacje, multimedia, wyskakujące okienka, rozwijane menu, które czasem rozwijają się wbrew woli internauty…

Takie strony mają wywrzeć wielkie wrażenie na odwiedzających. Są one często ekwiwalentem imponujących budynków i siedzib firm. Przedsiębiorcy myślą, że skoro sklep stacjonarny, olśniewający i opływający w bogactwo, działa często na korzyść, to tak samo zadziała strona biznesowa wyglądająca na taką, w którą włożono wiele pieniędzy.

Tymczasem wszystkie wymienione elementy drastycznie obniżają czytelność strony internetowej i powodują u odwiedzających olbrzymi dyskomfort. Głównym zadaniem, jakie ma przed sobą nowoczesna strona sprzedażowa, jest zatrzymanie na niej potencjalnego klienta. Każdy niepotrzebny element rozprasza uwagę i sprawia, że maleje prawdopodobieństwo dotarcia przez gościa do końca strony głównej.

Nowoczesna strona biznesowa musi być przede wszystkim minimalistyczna i ma jak najbardziej sprzyjać koncentracji na tekście. Nie powinna zawierać nawet grafik, jeżeli ich obecność nie jest konieczna. Na pewno nie ma na niej miejsca na żaden element, który miałby być tylko ozdobą.

Szczególnie ważny jest obszar określany jako „głowny element widoczny”. Jest to część strony, którą widzi internauta zaraz po wejściu na nią, zanim jeszcze zacznie ją przewijać. Nie jest tajemnicą, że zdecydowana większość internautów ocenia stronę po kilku pierwszych słowach lub zdaniach, a więc musi Ci szczególnie zależeć na tym, by byli się oni w stanie zagłębić w pierwszy akapit. Tu absolutnie nie powinno być niczego poza tekstem z wartościowymi informacjami i zachętą, by zapoznać się z dolną częścią strony.

Wezwania do działania na stronie internetowej

Wezwanie do działania, które najczęściej występuje na stronach w postaci przycisków CTA, to po prostu bezpośrednia zachęta, która ma skłonić internautów odwiedzających Twoją stronę do wykonania pewnej akcji. Tymi działaniami może być:

  • dodanie Twojej strony do obserwowanych;
  • zapisanie się na Twój newsletter;
  • pobranie ebooka, katalogu lub innych materiałów omawiających Twoją działalność;
  • pozostawienie swoich danych kontaktowych;
  • dokonanie zakupu;
  • zapoznanie się z ofertą;
  • zapisanie się na prowadzony przez Ciebie webinar lub darmowy kurs internetowy.

Przyciski CTA na większości stron wyróżniają się znacząco od otaczającej je treści, mając przyciągnąć uwagę i sprawić, by odwiedzający stronę w nie klikali, co jest równoznaczne wyrażeniu chęci podjęcia dalszych działań. 

Jednym z najważniejszych elementów na wielu stronach sprzedażowych są przyciski CTA, czyli wezwania do działania. Te są często źle używane i przynoszą efekt odwrotny o zamierzonego.

Przyciski CTA nie powinny znajdować się blisko początku tekstu. Największą klikalność mają te, które znajdują się na jego końcu. Aby odwiedzający stronę wykonali pożądaną przez Ciebie akcję, musimy ich utwierdzić w przekonaniu, że warto to zrobić, a więc dostarczamy im wystarczającą ilość solidnych informacji i danych, po których przyswojeniu kliknięcie przycisku CTA będzie dla klientów czymś, co nie budzi wątpliwości i wydaje się oczywiste.

Do tego w polu widzenia czytelnika nie powinien znajdować się więcej niż jeden taki przycisk, gdyż to zrodzi od razu problem i uczucie niepewności u Internauty, który zobaczy, że wymagamy od niego aż dwóch rzeczy naraz. Możemy umieścić na stronie więcej niż jeden przycisk, ale niech będą one od siebie oddalone w pionie.

W Woobox dbamy też o to, by przyciski nie miały tekstu wywołującego dyskomfort i nachalnego. Bez względu na to, czy prosisz jedynie o zapisanie się na newsletter, czy zachęcasz do kupna produktu, co jest już znacznie bardziej wymagające, to jednak wymagasz od internauty pewnego poświęcenia i kroku w nieznane. Każda prośba jest wytrąceniem go poza strefę komfortu.

W Woobox nie pozwalamy, by Twój potencjalny klient uciekł, bojąc się zobowiązań. Zamiast przycisku „Kup produkt X” lub „Zamów usługę X”, umieszczamy komunikaty takie jak „Zapoznaj się z naszą ofertą”, „Zobacz, co zyskujesz”, „Skonfiguruj ofertę/produkt dla siebie”. Takie komunikaty nie wyglądają strasznie i nie sprawiają wrażenia, że po ich kliknięciu ciężko będzie się już wycofać.

Wstęp na stronie internetowej

Nic tak nie rujnuje potencjału nowoczesnej strony biznesowej, jak przysłowiowe lanie wody i przydługie wstępy pod nagłówkiem, który obiecuje przecież coś zupełnie innego. Dzisiaj nikt nie ma czasu na czytanie tekstu, który nic nie wnosi.

Klienci oczekują konkretnych informacji od pierwszego zdania – czy będzie to tekst typowo sprzedażowy, czy sekcja „O nas”, czy też blog. Jeżeli strona internetowa nie przechodzić od razu do konkretu, to odwiedzający prawdopodobnie szybko opuszczą Twoją stronę.

Czytelność strony internetowej

Strona ma być przede wszystkim czytelna i sprzyjać zagłębieniu w znajdującą się na nią treść. Poza wspomnianymi już zdjęciami, elementami ruchomymi i innymi wodotryskami, w Woobox szczególną uwagę przywiązujemy do obrazów użytych jako tło strony. Bardzo często sprawia on, że tekst staje się nieczytelny. 

Co do długości paragrafów, nie ma jednej złotej recepty na to, jaka powinna ona dokładnie być. Jedno jest pewne – nie mogą być one zbyt długie, a już na pewno nie może ich zabraknąć. Tekst powinien być rozbity na nieduże bloki i najlepsze wydaje się rozwiązanie, gdzie jeden akapit liczy sobie od trzech do pięciu zdań.

Jeżeli jednak każdy miałby być takiej samej długości, czytanie tekstu stałoby się monotonne. Dlatego tak ważne jest różnicowanie wielkości paragrafów i dozwolone jest stosowanie takich, które składają się nawet z jednej linijki tekstu, pod warunkiem że kilka takich paragrafów nie występuje bezpośrednio po sobie.

W Woobox unikamy też sytuacji, w której linijka tekstu ciągnie się przez całą szerokość ekranu. Przebrnięcie przez tak sformatowany tekst jest męką, dlatego dbamy o to, by kolumna tekstu miała szerokość około 50 % strony.

Zapewniamy też odpowiednią przestrzeń, która da odpoczynek oczom. Stosujemy więc odpowiedni odstęp między linijkami tekstu, czyli odpowiednią interlinię. Ciężko określić, jaka powinna ona dokładnie być, gdyż to zależy też od użytej czcionki, jednak na pewno musi ona być większa, niż ma to miejsce w przypadku druku. Uważa się powszechnie, że interlinia mniejsza niż 120% nie zapewnia komfortu czytania. Bardzo często jej wielkość to 150% wielkości danej czcionki.

Odstępy pomiędzy paragrafami muszą być jeszcze większe, gdyż na stronie musimt zapewnić obecność pustej przestrzeni, która da czytelnikom uczucie ulgi. Warto użyć w tym celu grafik, pod warunkiem że są one związane ściśle z treścią. Możemy też użyć tak zwanych przerywników, czyli małych grafik oddzielających poszczególne sekcje tekstu. Najczęściej przybierają one formę abstrakcyjnych „zawijasów”, motywów kwiatowych, albo mogą one przedstawiać coś związanego z tematyką tekstu, wprowadzając pewien klimat.

Nawigację po tekście bardzo ułatwią też listy wypunktowane i inne sposoby wyróżniania elementów tekstu, takie jak pogrubienie i podkreślenia, jednak muszą być one stosowane z umiarem. Pomocne okażą się też ramki z dodatkowymi informacjami i tabelki, dzięki którym  teksty są też postrzegane za bardziej profesjonalnie i które również poprawiają SEO.

W woobox dajemy też wyraźnie znać, że niektóre elementy są klikalne i że przenoszą one odwiedzających w inne miejsce strony. Linki będą miały inny kolor niż reszta tekstu. Powinny być one jakoś wyróżnione – mogą być pogrubione, mogą mieć własne tło, mogą zawierać jakiś drobny pulsujący element przed nimi, lub cokolwiek innego mówiącego, że służą one do klikania w nie. To samo powinno dotyczyć przycisków CTA, stąd często są one animowane.

     

    Potrzebujesz strony internetowej? Zostaw swój numer. Oddzwonimy.

    Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

    Nowoczesna strona internetowa od firmy z Lublina

    W świecie internetu zalanym rozmaitymi treściami i pełnym konkurencji najlepiej zatrzymać przy sobie odbiorcę, prezentując dokładnie to, czego oczekuje. W przypadku zdecydowanej większości wyszukiwań, internauci szukają rozwiązań swoich problemów. Pozycjonowania strona internetowa powinna być zorientowana na zaspokajanie potrzeb klientów, w innym przypadku realizacja celów po prostu się nie uda.

    Odbiorcy szukają szybkiego rozwiązania problemu, co nie oznacza, że treści mają być minmalne. Wręcz przeciwnie w przypadku problemów bardziej specyficznych nie należy zostawiać odbiorcy z niedosytem, należy szczegółowo odpowiedzieć na najczęsciej zadawane pytania oraz rozwiać wszelkie wątpliwości.

    Strona firmowa musi skupiać się na całkowitym wyczerpaniu danego zagadnienia.

    Wyobraź sobie, że chcesz wypozycjonować stronę internetową, ale nie wiesz, jak się za to zabrać. Wpisujesz więc w wyszukiwarkę frazę „Poradnik SEO dla początkujących„, odnajdujesz wpis na naszym firmowym blogu. Wyobraź sobie, że klikasz w ten wpis i zaczynasz czytać długi artykuł, gdzie pierwsze 70% tekstu nie mówi o tym jak przeprowadzić pierwsze działania SEO, a omawia historię naszej agencji SEO i jej początki.

    Opisana sytuacja jest bardzo powszechna w świecie stron newsowych nakierowanych tylko na kliknięcia, takżę wiele stron branżowych zamiast skupić się na rozwiązywaniu problemów zamieszczą w tekście niezliczoną ilość ciekawostek. Tymczasem ktoś, kto szuka prostego i szybkiego rozwiązania problemu, wcale nie jest zainteresowany czytaniem o historii i kulturze pracy w agencji, ani też o innych rzeczach związanych z tematem pozycjonowania, ale nie wnoszących do ich obecnej chwili konkretnej wartości.

    Bardzo często zdarza się, że widząc w większości bezużyteczną ścianę tekstu, od razu opuszczają stronę internetową i nie są już chętni do powrotu. Jeżeli więc chcesz prowadzić na skuteczny content marketing, albo pozyskiwać z niego dochód w postaci zrealizowanych zleceń strona internetowa musi rozwiązywać konkretne problemy, dokładnie takie strony internetowe tworzy nasza agencja Woobox.

    Dobra strona internetowa – nie wywołuje frustracji u odbiorcy.

    Strona internetowa może być nastawiona na dostarczanie konkretnych rozwiązań oraz promocję określonych użytecznych produktów, to prawdą jest, że bez dodatkowych i ciekawych informacji nie będzie się on wyróżniać na tle konkurencji. Przez co pozycjonowanie strony może być utrudnione.

    Jeżeli więc chcesz, by strona internetowa wyróżniała się i zdobywała pozycje oraz była udostępniana przez odbiorców stosujemy bogate linkowanie wewnętrzne. Być może obecny odbiorca chce odnaleźć odpowiedź na nurtujące go pytanie, bez konieczności zdobywania tytułu eksperta w dziedzinie pozycjonowania. Dajemy mu więc konkretny w postaci użytecznego artykułu, a resztę wartościowej wiedzy podlinkujmy. Np: do konkretnego artukułu, który będzie już szczegółowo omawiał szerzej kolejne zagadnienie np: Optymalizacji tekstów SEO – 10 kluczowych technik tworzenia treści!

    Technika linkowania wewnętrznego nie tylko ułatwia życie czytelnikom i zachęca ich do powrotu na stronę www, ale również doskonale wpływa na pozycjonowanie. Treści są wtedy o wiele lepiej i skuteczniej indeksowane przez algorytmy wyszukiwarki, a do tego zwiększa się prawdopodobieństwo pozostania czyletnika na dłużej, chociaż wszedł tylko po to, by przeczytać jeden artykuł. Więcej o tym sposobie pisaliśmy w artykule: Linkowanie wewnętrzne to potężna broń w SEO.

    Tworzenie wartościowych stron internetowych powinno opierać się o pewnego rodzaju uczciwość, którą jest dostarczanie tego, o czym użytkonik chce czytać. W Woobox tworzymy strony internetowe zawierające rozwiązanie konkretne problemy użytkownika, dzięki czemu konwersja jest o wiele większa niż na zwykłych stronach informacyjnych. Strona internetowa powinna być kompletnym i wyczerpującym przewodnikiem oferującym „ostateczne rozwiązanie” problemu.